“Eenvoudig maar superlekker”
Beoordeling van Patsos Traditional Taverna

Patsos Traditional Taverna
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Patsos
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een bezoek aan de Patsoskloof hier beland voor een hapje eten, want taverna bij de kloof vonden we te groot en lawaaierig. Vriendelijke ontvangst. Je kunt er eten wat mama heeft klaargemaakt. Bij ons was dat een griekse salade, vers brood en een gevulde tomaat. Zelden zo lekker gegeten. Prijs wordt ter plekke uit het hoofd bepaald, maar is nooit te duur. In ons geval 15 euro incl. twee cola. Een heel fijne plek, van harte aanbevolen!

11 oktober 2017 beoordeeld

Wij wilden het klooster van Arkadi bezoeken en kwamen via de bergen in het dorpje Patsos. Daar het rond etenstijd was zijn we hier gestopt en werden we vriendelijk ontvangen door Vassilis en naar een tafeltje gebracht.Door zijn vroeger werk spreekt hij goed Engels en vertelde wij hem dat we graag wat wilde eten. Hij vertelde dat zijn Moeder die in de keuken kookt, vandaag varkensvlees had. We hebben hiervoor gekozen en geen minuut spijt van gehad was geweldig lekker en zeker moet je hun wijn proberen. Je krijg er automatisch voorgerechtjes en salade bij.
Tevens vertelde hij dat in de omgeving een kloof was die mooi is en niet zo druk is de St. Anthony Gorge en als wij de dag erna terug zouden komen voor te lopen hij ons zou helpen.
Dit hebben we gedaan, 2e dag zijn we terug gekomen en hebben met een ander stel de kloof gelopen was een mooi uitstapje en we werden aan het eind van de kloof op gehaald door Vassilis en terug gebracht naar het rrestaurant, waar mama weer een lekkere maaltijd voor ons had gemaakt waar we met z'n alle lekker van hebben genoten.
Vassilis en mama bedankt voor dit allemaal. We hebben thuis nog van jullie wijn genoten en terug gedacht aan jullie gastvrijheid.

8 augustus 2017 beoordeeld

Wij wilden die dag de kloof bij Patsos beklimmen/bekijken, maar reden er voorbij en kwamen in Patsos terecht bij de taverne van Vassilis
Wat een lieve mensen en wat een heerlijk eten! Mama staat in de keuken, alles is vers bereid en dat proef je! Verschillende mensen hebben al iets verteld op papier hoe ze het hier hebben ervaren en dat kan je bijvoorbeeld lezen aan de Hollandse tafel.
Vassilis vertelt wat je hier allemaal in de omgeving kunt doen. Hij heeft een eigen website. Hier eet je echt bij de Grieken en met de rust die de taverne uitstraalt kom je weer helemaal bij. Lieve Vassislis hartelijk bedankt voor dit bijzondere moment! Frans en Yvonne

20 oktober 2016 beoordeeld

Gevlucht voor de enorme puinhoop in de nabij gelegen "Taverna " Drymos ( zie mijn reactie voor dat "restaurant") kwamen wij in het dorpje Patsos terecht. Een dorpje dat in de Tweede Wereldoorlog vele verzetstrijders telde in het woeste Ida-gebergte.
Er is een boek over geschreven ( de ontvoering van een Duitse generaal die met een duikboot naar Egypte is gebracht). In het restaurantje staan twee oudere dames te koken in een mini- keukentje. Ze serveerde een heerlijk linzengerecht.
De eigenaar is een oud-legerofficier en is zeer vriendelijk en kan goed vertellen over de streek. Een aanrader. Voor de sfeer en het eten is zeer traditioneel en dus goed.

16 juli 2015 beoordeeld

Zeer vriendelijke man, goed ontvangst. Van het eten kan ik u de druifbladeren gevuld met rijst aanraden. Zeer goedkoop: voor 5 gerechten en een karaf wijn en een frisdrank moet je maar 22 euro betalen! Dat is het zeker waard. Alle 5 gerechten waren geslaagd.

Reizigers die Patsos Traditional Taverna bekeken, bekeken ook

Patsos, Rethymnon Prefecture
Spili, Rethymnon Prefecture

Meronas, Rethymnon Prefecture
Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Thronos, Rethymnon Prefecture
Spili, Rethymnon Prefecture

In Patsos Traditional Taverna geweest? Deel je ervaringen!