“Really nice vibe”
Beoordeling van Cafe La Pasion

Cafe La Pasion
Geclassificeerd als nr. 5 van 63 Restaurants in Uluwatu
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er hangt hier een heel relaxed sfeertje. Op de achtergrond is er een bandje aan het spelen en bij het zwembad hangt een scherm waarop ze surffilmpjes afspelen.
Het eten is niet spectaculair maar zeker lekker. Veel mexicaanse gerechten. En prima prijs!

La Pasion B, Manager van Cafe La Pasion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2018

Hello Sasja, thank you for your kind words! We are glad that you enjoyed the food and live music! We have live music every night, usually different bands, so always so much fun around. Hope to see you again soon:)

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we op tripadvisor de goede beoordelingen lazen zijn we er met de scooter naar toe gereden vanuit uluwatu. Toen we aankwamen zat er nog bijna niemand (18.30), uiteindelijk half vol. We vroegen of het mogelijk was om 3 gerechten niet allemaal in 1 keer te krijgen maar naar elkaar, dit was niet mogelijk en we kregen helaas alles tegelijkertijd (nachos, quasedillas en pizza). Het personeel was vriendelijk maar we vonden het vreemd dat ze ons vroegen hen een goede beoordeling achter te laten op tripadvisor. De live muziek was een goede sfeermaker! In algemeen was eten heel lekker maar wel simpel. Zo was de chocolade cake erg lekker. Verder raden we de bbq chicken pizza aan!

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, vriendelijke bediening en prachtige atmosfeer met de live band aan het zwembad. Top locatie

La Pasion B, Manager van Cafe La Pasion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017

Thank you for your great review, Stefan_gielen!
We have different live bands every night so please do not hesitate to come back again to enjoy another kind of music :) See you again soon!

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen dit restaurant tegen op tripadvisor gezien het goede beoordelingen heeft; en het klopt helemaal: wat een leuke plek!! Heel gezellig met de lichtjes en live muziek! Het eten is ook heel lekker; ik nam een burito met kip en tortillas; was top!

Thank you for your great review, Anne-Laure D!
We are happy to hear that our food and services satisfied your expectations!
Looking forward to welcoming you again :)

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super sfeervol restaurantje! Elke avond lifemuziek. Heerlijk gevarieerd eten! En->Berrysmoothie<- moet je nemen!

Thank you for your great review, Rosalie K!
We are looking forward to welcoming you again soon, with getting berry smoothie ready!

Reizigers die Cafe La Pasion bekeken, bekeken ook

Pecatu, Nusa Dua Peninsula

In Cafe La Pasion geweest? Deel je ervaringen!