Gratis annuleren tot 01-10-21
Expedia.comUS$ 163
eDreamsUS$ 174
FindHotelUS$ 175
Beoordeeld op 17 augustus 2017

Het hotel is goed gelegen, op een tiental minuten van het centrum van Lugano met de bus. Te voet ben je in een klein half uurtje in het centrum via het meer. De kamer is ruim, maar heeft weinig kasten. Wij verbleven er gedurende een week in een triple kamer en hadden te weinig kastruimte. Het ontbijt is lekker, er wordt met goede (Italiaanse) producten gewerkt. Soms is het wel wat wachten tot het buffet wordt aangevuld, door de kleinschaligheid van het hotel is dit te begrijpen in de drukkere zomermaanden. Enkel het zonneterras en zwembad op het dak van het hotel was beschikbaar. Het binnenzwembad en sauna waren niet beschikbaar omdat er werken waren. Jammer dat dit niet werd aangegeven op de site bij de boeking. Ook het restaurant was gesloten voor werken tijdens ons verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 18 augustus 2017

Egregio signor Anthony,
la ringrazio per l'attenta e puntuale recensione che ha pubblicato.
Siamo in un momento di ristrutturazione dell'albergo per consentire un miglior servizio ai nostri ospiti fra poche settimane. Tutte le indicazioni del caso sono pubblicate sul nostro sito e ci scusiamo per qualsiasi inaspettato disagio da noi provocato.
Fiduciosi di poterla annoverare fra i nostri ospiti anche in futuro, colgo l'occasione
per salutarla sentitamente e ringraziarla di nuovo per esser stato da noi.
con stima

Raffaele Bortolotti

Beoordeeld op 31 juli 2017

De kamers van het hotel zijn strak en netjes, met een mooie badkamer met bad en aparte stortdouche. Het ontbijt is uitstekend verzorgd. Er was geen parkeergelegenheid, maar om de hoek is een parkeergarage waar je kunt parkeren. De ligging is goed, de boulevard van het meer van Lugano ligt op korte loopafstand

Datum van verblijf: juli 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 7 augustus 2017

Egregio signor Tony,
la ringrazio per la gentile recensione .
Augurandole una buona estate colgo l'occasione
per porgerle i saluti da parte di tutto lo staff Admiral.
con stima

Raffaele Bortolotti

Beoordeeld op 5 oktober 2015

Prima hotel buiten centrum, maar beloopbaar via de mooie boulevard. Goede kamer met goede klimaatbeheersing. Weinig mogelijkheid om gezellig/comfortabel in de bar te zitten, wel prima bediening.
Helaas, bij vertrek even mijn portemonnee op de auto in de hotelparking laten liggen. Na 30 minuten bleek hij al op de grond te liggen en al het papiergeld eruit. Het hotel was niet erg behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2015
AndreaCorrias, Direttore generale van Hotel Admiral, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2015

Gentilissima Sig.ra Lysbeth

sono molto dispiaciuto del suo commento per un fatto sul qual l'albergo non ha nessuna colpa. Ormai TripAdvisor e' diventato il contenitore di tutti i commenti, anche per cose di non possiamo essere responsabili ne averne colpa. Come potevamo aiutarvi se avete dimenticato il portafoglio sopra la vostra macchina, in garage, non custodito e ci avete chiesto se qualcuno l'avesse ritrovato ben mezz'ora dopo che il fatto e' accaduto? credo che ognuno sia responsabile per i propri oggetti personali e della custodia degli stessi e non lasciare un portafoglio sopra il tetto della macchina e che sta poi alla coscienza anche dei clienti ammettere che hanno sbagliato. cosa avrebbe dovuto fare l'albergo? possiamo secondo lei risarcire qualunque cosa ci venga richiesta da parte vostra? cosa avremmo dovuto fare se in nostro potere?

la saluto cordialmente
GM Andrea Corrias

Beoordeeld op 31 december 2014

Keurig verzorgd hotel in de buitenwijk Paradiso, ongeveer 500 meter van het stationnetje van Paradiso. Is te belopen, al moet er wel een stevige trap af gelopen worden (en terug natuurlijk op). De kamers zijn goed verzorgd, een beetje quasi modern ingericht. Had wat mij betreft iets minder uitbundig gemogen. Het restaurant met bar is werkelijk voortreffelijk te noemen, de bar is echt gastvrij met gratis chips, pinda's en olijven op de bar voor de gasten. Het diner was ook heel goed. Continentaal ontbijt, keurig verzorgd. Het hotel heeft zo'n 6 verdiepingen, lift uiteraard aanwezig. Rustige buurt, totaal geen (geluids)overlast en ook niet uit het hotel zelf.
Bus 1 stopt op de hoek richt Lugano centrum, het meer ligt op 200 meter afstand. (Al was daar bitterweinig te beleven in december)

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 3 augustus 2014

Als tussenstop naar Italië hebben wij overnacht in Hotel Admiral.
Omdat wij met 5 personen waren hadden wij een gezinskamer gereserveerd. De kamers zijn goed en de bedden waren prima. Ook was het netjes en schoon op de kamer. Het zwembad op het dak was een tegenvaller qua afmeting en rondom het zwembad was het rommelig (sigaretten op de vloer, papiertjes volle asbak etc.). Daarnaast zat er ruimte tussen de vloerdelen, waardoor je zeer goed moest opletten waar je liep.

Het ontbijt was prima.

Indien de prijs voor het verblijf niet zo hoog was geweest, zou het eindoordeel goed zijn geweest in plaats van gemiddeld.

Tip: wij hebben heerlijk gegeten in het restaurant naast het hotel (dus niet in het hotel zelf).
Hoofduitgang hotel naar buiten lopen, rechts aanhouden en de eerste straat weer naar rechts (circa 100 meter).

Datum van verblijf: juli 2014