TripAdvisor
Breukeleveen
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“goede prijzen en prima eten”
Beoordeling van Paviljoen De Strook

Paviljoen De Strook
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Breukeleveen
14 september 2019 beoordeeld

Komen hier al jaren en gewldige prijs kwalitiets verhouding zeker na een lunch bij de watertuin...
ga daar niet heen als je lekker wilt eten tegen een redelijke prijs

Datum van bezoek: september 2019

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dagje weg met mijn dichter en via hilversum (bezoek mediapark) - via allerlei kleine weggetjes uiteindelijk hier beland! We hadden trek en vanaf de weg leek dit ons n mooie “pleisterplaats” om wat te eten met zicht op het water met allerlei voorbij varende bootjes! Eenvoudig kaart - met enkele geliefde spijzen, die met veel enthousiasme door het vriendelijke personeel werd opgediend- eenvoudig - redelijk goed met n mooie ambiance

Datum van bezoek: augustus 2019
23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze fietstocht , Paviljoen de Strook aangedaan.
Door het warme weer, was het er erg druk en moesten toch wel 20 minuten wachten voordat de serveester ons in de gaten had.
We namen een pilsje en Cola met een portie bitterballen.
Het paviljoen ligt een een ligweide en aan de plas.
Voor een fietsstop is het een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019
24 april 2019 beoordeeld

Met een mooie dag daar een aan voor een lunch. Vlotte bediening maar wel heel zakelijk en correct, mistte de vriendelijkheid.
Lunch vlot uitgeserveerd, stokbrood brie met honing en walnoten. Alles lag naast het stokbrood, moet je zelf even je broodje beleggen? 2 Dobben kroketten met friet, friet lauw, en dan zakjes met mosterd en mayo, beetje crappy. De bijgevoegde salade is zo uit een box en smaakloos. Er staat een bord cafetaria en dat is ook het niveau. Prijs is naar verwachting aan de locatie.

Datum van bezoek: april 2019
6 augustus 2018 beoordeeld

Na een fietstocht zijn we hier neer gestreken en hebben genoten van het uitzicht over de plas en genoten van het eten en drinken. Je kunt er ook zwemmen en op het grasveld zonnen. Als je met de boot komt kun je er aanleggen.

Datum van bezoek: mei 2018

In Paviljoen De Strook geweest? Deel je ervaringen!