“Sfeer, comfort, ligging geweldig !”
woonkamer met gashaard
woonkamer met projector en groot scherm in gebruik slaapkamer begane grond met spiegelschuifdeuren van de kast
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
woonkamer met gashaard
woonkamer met projector en groot scherm in gebruik
slaapkamer begane grond met spiegelschuifdeuren van de kast
kleine badkamer 1e verdieping (1 van 3)
prieeltje met uitzicht op de tuin
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Fam d
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Sfeer, comfort, ligging geweldig !”
2 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in oktober 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Aangenaam verrast met deze vakantiewoning.
Gezellig en warm ingericht! Jacuzzi in de tuin, mooie serre om met een beetje zon direct buiten te zitten.
Beamer in de woonkamer om op een groot scherm tv of een film te kijken. Keuken mooi compleet met all gemakken. Koelkast met ijsklontjes automaat. Huis volledig voorzien van airco voor de warme maanden.
Super naar ons zin gehad! Echt een aanrader op een erg net park in Limburg. Genieten van je vakantie!!!

Datum van verblijf: oktober 2019
Catharina ...
“Toppy”
Beoordeeld op 26 juli 2019 voor een verblijf in juli 2019

Een mooi en gezellig huis
Een aardige beheerder die alles goed uitlegt over de apperatuur goed airco en fijne jaccuzi

Datum van verblijf: juli 2019
27 jul 2019
Bedankt lieve huurders, en misschien tot een volgende keer!
Departure ...
“Mooi huis”
Beoordeeld op 11 mei 2019 voor een verblijf in april 2019

Mooi huis, grote afgesloten tuin.
Ruim genoeg om er met 12 personen te verblijven.
Alle voorzieningen ruim aanwezig.

11 mei 2019
Bedankt voor uw positieve reactie - en misschien tot een volgende keer.
Ilja v
1 beoordeling
“Mooi, ruim huis met omheinde tuin en jacuzzi”
Beoordeeld op 30 april 2019 voor een verblijf in april 2019

Met 6 volwassenen, 4 kinderen en een hond een weekend in jullie mooie woning mogen vertoeven. Wat een ruimte en wat een licht. Heerlijk dat er 3 badkamers zijn en de omheinde tuin erg fijn met de kinderen en de hond. Ruime eettafel, veel en leuk servies en zelfs een whitescreen voor een thuisbioscoop-ervaring.

Minpunt was de ontvangst door de norse huismanager. Er kon geen hand af, werd alleen verwezen naar de informatiemappen en belangrijkste was de uitleg mbt de jacuzzi. Ook op de dag van vertrek een minder fijne ervaring met de beste man gehad. Hij kwam eerder dan gepland, wenste ons geen goedemorgen en vroeg niet of het goed was dat hij eerder was en een klusje ging doen. Totaal geen overleg. Hij gunde ons geen privacy, terwijl hij zelf de jacuzzi begon schoon te maken. Toen hij daarmee klaar was, stond hij op onze vingers te kijken terwijl wij aan het inpakken waren. Zonde, want dat verdient deze mooie woning niet!

2 mei 2019
Fijn dat u van het huis genoten heeft, en dat u een leuk weekeind heeft gehad.
Onze huismanager is een vriendelijke maar gereserveerde man. Op de maandag van uw vertrek was er veel te doen omdat er ’s middags nieuwe huurders kwamen, en de jacuzzi legen en verschonen kost veel tijd. Jammer dat u zijn optreden negatief beoordeelt – Wij zijn heel blij met hem.
Fearless6 ...
“Ruime luxe vakantiewoning”
Beoordeeld op 16 april 2019 voor een verblijf in april 2019

We waren met 11 personen een weekend in deze vakantiewoning. Het was daarom heel fijn dat er 3 badkamers en 3 toiletten waren. De woning is ruim en schoon, de bedden waren heerlijk fris opgemaakt en er is veel serviesgoed en apparatuur beschikbaar in de keuken. De jacuzzi is een extra luxe die erg werd gewaardeerd. Helaas te weinig tijd gehad om er veel in te zitten, want er is zoveel te zien in Limburg. We hebben een prima verblijf gehad.

18 apr 2019
Beste Mw Buijs,

Dank u voor de fijne beoordeling, blij dat u het naar de zin heeft gehad. Misschien tot een volgende keer.
Curious08 ...
1 beoordeling
“Top accommodatie, gezellig huis dat ALLES heeft en de jacuzzi was TOP!”
Beoordeeld op 6 april 2019 voor een verblijf in november 2017

Met ons zesjes (vrienden) huren wij al 18 jaar een huisje ergens in Nederland voor een lang weekend. Dit huis was wel heel erg fijn. De topper was de jacuzzi. Alle avonden zaten we heerlijk hierin te genieten onder het genot van een drankje en dat in november, buiten! We hadden allemaal een eigen slaapkamer, wat wel erg fijn was. Alles zag er keurig en verzorgd uit.
Het is een gezellig, warm huis, waarin het goed toeven was ook met slecht weer.

Datum van verblijf: november 2017
7 apr 2019
Geweldig bedankt voor deze fijne beoordeling - en we zien u graag weer terug!
Petrajeu
“Geweldig huis.”
Beoordeeld op 3 april 2019 voor een verblijf in maart 2019

Wij hebben met ons hele gezin, 6 volwassenen, 3 tieners en 2 kleuters een fantastisch weekend doorgebracht in dit mooie vakantiehuis.
Bijna iedereen heeft genoten van de yacuzzi, we hebben in een heerlijk zonnetje lekker in de mooie tuin gezeten.
Het huis heeft alles wat je nodig hebt voor een weekend met zoveel personen.
De slaapkamers en badkamers zijn prima en de bedden, daar slaap je heel goed op.
Keukengerei is er ruim voldoende, kortom, een heel mooi en compleet huis. We zullen dit huis zeker aanbevelen bij vrienden.
Fam. Mooij, dank jullie wel dat we het mochten huren van jullie.

Datum van verblijf: maart 2019
5 apr 2019
Beste familie Hafmans,

Bedankt voor die geweldige beoordeling - jullie waren fijne gasten, en we hopen jullie terug te zien!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren