“Ruime luxe vakantiewoning”
huis met tuin en terras
woonkamer met gashaard woonkamer met projector en groot scherm in gebruik
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
woonkamer met gashaard
woonkamer met projector en groot scherm in gebruik
slaapkamer begane grond met spiegelschuifdeuren van de kast
kleine badkamer 1e verdieping (1 van 3)
prieeltje met uitzicht op de tuin
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Fearless6 ...
“Ruime luxe vakantiewoning”
Beoordeeld op 16 april 2019 voor een verblijf in april 2019

We waren met 11 personen een weekend in deze vakantiewoning. Het was daarom heel fijn dat er 3 badkamers en 3 toiletten waren. De woning is ruim en schoon, de bedden waren heerlijk fris opgemaakt en er is veel serviesgoed en apparatuur beschikbaar in de keuken. De jacuzzi is een extra luxe die erg werd gewaardeerd. Helaas te weinig tijd gehad om er veel in te zitten, want er is zoveel te zien in Limburg. We hebben een prima verblijf gehad.

Datum van verblijf: april 2019
18 apr 2019
Beste Mw Buijs,

Dank u voor de fijne beoordeling, blij dat u het naar de zin heeft gehad. Misschien tot een volgende keer.
Curious08 ...
1 beoordeling
“Top accommodatie, gezellig huis dat ALLES heeft en de jacuzzi was TOP!”
Beoordeeld op 6 april 2019 voor een verblijf in november 2017

Met ons zesjes (vrienden) huren wij al 18 jaar een huisje ergens in Nederland voor een lang weekend. Dit huis was wel heel erg fijn. De topper was de jacuzzi. Alle avonden zaten we heerlijk hierin te genieten onder het genot van een drankje en dat in november, buiten! We hadden allemaal een eigen slaapkamer, wat wel erg fijn was. Alles zag er keurig en verzorgd uit.
Het is een gezellig, warm huis, waarin het goed toeven was ook met slecht weer.

Datum van verblijf: november 2017
7 apr 2019
Geweldig bedankt voor deze fijne beoordeling - en we zien u graag weer terug!
Petrajeu
“Geweldig huis.”
Beoordeeld op 3 april 2019 voor een verblijf in maart 2019

Wij hebben met ons hele gezin, 6 volwassenen, 3 tieners en 2 kleuters een fantastisch weekend doorgebracht in dit mooie vakantiehuis.
Bijna iedereen heeft genoten van de yacuzzi, we hebben in een heerlijk zonnetje lekker in de mooie tuin gezeten.
Het huis heeft alles wat je nodig hebt voor een weekend met zoveel personen.
De slaapkamers en badkamers zijn prima en de bedden, daar slaap je heel goed op.
Keukengerei is er ruim voldoende, kortom, een heel mooi en compleet huis. We zullen dit huis zeker aanbevelen bij vrienden.
Fam. Mooij, dank jullie wel dat we het mochten huren van jullie.

Datum van verblijf: maart 2019
5 apr 2019
Beste familie Hafmans,

Bedankt voor die geweldige beoordeling - jullie waren fijne gasten, en we hopen jullie terug te zien!
hans806
Amsterdam, The Netherlands
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Heerlijk huis”
Beoordeeld op 31 maart 2019 voor een verblijf in maart 2019

Heerlijk huis, voldoende ruimte voor meerdere stellen, evt met kinderen. Huis is brandschoon en voorzien van alles wat je maar nodig kunt hebben. Je logeert in het huis van vrienden voor je gevoel, zeer persoonlijk, heel anders dan een doorsnee huisje op een park. De jacuzzi in de tuin is heerlijk, lekker ontspannen in het warme water terwijl het waait en regent, een bijzondere ervaring. Voor filmliefhebbers is de beamer met groot scherm een aanrader! Filmavond!
Ik kan dit huis zeker aanraden.

Datum van verblijf: maart 2019
Je leeftijdgroep 50-64
1 apr 2019
Beste Hr De Koning,

Bedankt voor die geweldige beoordeling, misschien zien we u weer terug!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren