Beoordeeld op 12 november 2017

Het moderne hotel is goed gelegen om een bezoek te brengen aan het meer van Bohinj en van Bled. Vriendelijk onthaal en ook de medewerkers van het restaurant zijn gedienstig en behulpzaam. Het eten in het restaurant is goed maar kan nog beter.
De kamers zijn ruim (superior) en zijn verzorgd en netjes. Wij kregen in die periode (herfstvakantie) een fikse korting van 20 procent.
Extra troeven : bowling en het ernaast gelegen waterpark.

Kamertip: Kamers aan de voorkant hebben een mooier uitzicht
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
anzecokl, General Manager van Bohinj ECO Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 december 2017

Dear Anja_Van_de_Walle,

thank you for a great review of Bohinj ECO Hotel!

Kind regards

Beoordeeld op 29 september 2017

Hadden drie nachten geboekt op website rechtstreeks doch door het slechte weer dag vroeger naar huis. Heel correct geannuleerd. Buffet met niet veel hoofdschotelkeuze maar lekker. Ontbijt idem. Aquapark. Niet echt super, sauna klein maar voldoende ruimte buiten seizoen. Ligt goed gelegen, alleen bezienswaardigheden via kleine banen, bv Tolminkloof 94 Km en 2h over gedaan. Spijtig door slecht weer niet met kabelbaan Vogel dichtbij voor wandelingen kunnen maken.

Kamertip: Executiefkamers à 150€ 2pers. in half pension
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 augustus 2017

We verbleven hier de vierde week van juli. De week ervoor logeerden we in Thermana Park in Lasko, volgens het boekje van de touroperator een 4 sterren superior hotel terwijl dit een 5 sterren hotel was.
Eerlijk: wij vonden het hotel in Lasko beter.

Aankomst: koele ontvangst met zo goed als geen uitleg. We voelden ons niet echt welkom.
De kamer was proper en ok, we hadden een familiekamer (1 ruimte met twee bedden, koelkast en tv en een badkamer) met uitzicht op de parking en daarachter gelegen kerk (klokken om 7 uur 's morgens) en bergen. Het raam in onze kamer was wel gebarsten, maar dat vonden we niet zo erg.
Wij hadden een tweepersoonsbed en onze kinderen een tweepersoons bijzetbed. Eén nachtje hebben we van bed gewisseld, maar dit van de kinderen lag echt niet goed (rugpijn 's morgens). Ons bed was beter.
De badkamer bevatte een bad met daarin een douche. Er was een glazen plaat die echter vastgemaakt stond op het meubel van de lavabo en niet op de badrand. Ertussen enkele centimeters maar voldoende om ervoor te zorgen dat bij het douchen de badkamervloer onder water liep. Na het afdrogen dus noodgedwongen de handdoek wat gebruiken om de vloer mee te drogen ...
Verder ook nog een toilet en bidet.

In het koelkastje in de kamer staken we onze eigen plastic flesjes drank om mee te nemen op uitstapjes. Supermarkt Mercator en kleine Spar op wandelafstand.

Het eten:
ontbijt: goed ontbijt en lekker (wel geen spiegeleitjes of zo, enkel roerei en hardgekookte eieren) met kleine koffiekoekjes.
diner: voor een vijfsterrenhotel weinig keuze in warme gerechten. Er waren twee van de zeven nachten dat we er verbleven dat onze kinderen niet echt iets vonden wat ze lekker vonden (en het zijn zeker geen moeilijke eters!). Nog een voorbeeld: op een avond was er chocomousse. Onze kinderen heel blij, tot we lazen dat er rum in zat (de alcohol was duidelijk te proeven, dus opnieuw niks voor de kinderen. Het lijkt ons nochtans niet zo lastig om de helft bv. met en de helft zonder alcohol te maken). Slechts 1 avond was er ijs (in een schotel die op een hoop ijs werd gezet wat bolletjes ijs, dus wachten tot er werd aangevuld en dan vlogen alle kinderen eropaf zodat het direct terug op was ;-).
Gelukkig is er wel ruim vers fruit aanwezig, zowel 's morgens als 's avonds en dus konden ze dat toch altijd eten.
Drank bij avondeten aan de dure kant (zeker voor Slovenië).

Zwembad was goed. Binnen twee glijbanen: eentje waar je stuk in het donker door ging en eentje die stijler was maar die op het einde een scherpe bocht maakte waardoor ik er niet zonder blauwe plekken uit raakte.

Buiten een gewoon zwembad.

In de kamer waren extra handdoeken voor het zwembad aanwezig maar nergens gelezen of gehoord of die al dan niet vervangen konden worden. Ook 2 badjassen voor de volwassenen.

De ligging van het hotel is handig om naar het meer van Bohinj te gaan, Vogel kabelbaan, sprookjeswandeling, meer van Bled (zeker dit aangezien je dan van de tegenovergestelde kant komt als al het andere verkeer van de autostrade waar het bijna altijd filerijden is).

Samengevat: het is een goed hotel, maar voor de prijs en het aantal sterren hadden wij er wat meer van verwacht.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
anzecokl, General Manager van Bohinj ECO Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017

Dear plopperdeplop2015,
we thank you for taking the time to review Bohinj ECO Hotel.
Kind regards

Beoordeeld op 13 november 2016

Het hotel is zeer mooi en verzorgd. Het is goed gelegen, ideaal om van hieruit te vertrekken naar het meer van Bohinj, meer van Bled of Triglav. Het ligt in een klein dorpje, zeer rustig gelegen en weg van alle drukte in Bled. Er is gratis parking. De kamer was zeer proper en verzorgd. De badkamer en douche waren top! We hadden uitzicht op de houtfabriek naast het hotel, hebben er geen last van gehad. Al had je waarschijnlijk wel mooiere kameruitzichten. Er liep ook een beekje met waterrad, maakte wel opvallend meer lawaai. Het bed was heerlijk. Het ontbijt was ok. Het buffet vonden we persoonlijk wat minder, we hadden meer variëteit verwacht voor een hotel van deze klasse. Het zwembadcomplex was aangenaam en mooi meegenomen. Spijtig genoeg was de bowling om ongekende reden gesloten. Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
anzecokl, General Manager van Bohinj ECO Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017

Dear L0laXxx! Thank you for your positive feedback and a great review of Bohinj ECO Hotel! Kind regards

Beoordeeld op 20 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het blijft een top hotel, is nu voor de 3 de keer dat we hier terug komen. Personeel altijd even vriendelijk, de oud gedienden doen nog iets extra. Er is eten voor elk wat wils. Eigenlijk zou ik hier niet zo mogen over spreken wat dan wordt het hier drukker pracht omgeving waar veel wandeling vertrekken..

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
anzecokl, General Manager van Bohinj ECO Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2016

Dear Christophe F! Wow, thank you so much for an excellent review of Bohinj ECO Hotel and very nice to hear that you like returning to our hotel. Thank you for your feedback and welcome back to Bohinj anytime! :) Best regards