Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hier hebben wij met familie en vrienden ons fantastische huwelijk gevierd. Vittorio en zijn “Chef-kok” weten hoe ze de gasten moeten ontvangen met culinair eten. Het eten was absoluut top en op de wijze hoe Vittorio traditionele spaghetti maakt, dat is outstanding en erg leerzaam! De omgeving en locatie leent zich perfect uit voor een huwelijk of een feest. De gasten hebben een onvergetelijke dag gehad bij Borgo San Rocco!

Speciale groeten aan het team-“chef-kok” en Don Vittorio. Wij komen snel terug met de kids.

Gr,

Ray, Diana, Rocco en Angelia Peters

Verbleef: oktober 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Wat een gastvrijheid. Na een spannende rit door smalle straatjes kom je aan in deze oase van rust en vriendelijkheid. Eerst even een drankje van het huis om te landen en de prachtige omgeving te laten binnenkomen. "Vittorio maakt zo pasta bij het zwembad". Super gastheer Vittorio met zijn pretogen geeft iedereen een gratis lunch weg met bijbehorende wijn omdat het zo gezellig is. Natuurlijk hebben we elke avond op het terras van het restaurant gesmikkeld van de verfijnde gerechten. Op de achtergrond in de verte klinkt de mooie muziek van de film the Godfather, die hier is opgenomen. In de verte zie ik de zee van straat van Messina. Bestaat er perfectie? Ik denk het hier gevonden te hebben.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 september 2017

Dit is een plaats waar je blijft naar verlangen om terug te keren. Voor ons al niet meer de eerste keer dat we er een paar dagen verbleven. Meer en meer bezoekers komen er gewoon terug omwille van de uitzonderlijke gastvrijheid. Prachtige locatie, prachtige mensen welke deze zaak uitbaten, en prachtige medewerkers.Rust, lekker eten, nette kamers, gezellige sfeer.
Blijkbaar voor sommigen iets minder gemakkelijk bereikbaar, wegens smalle klim de laatste 2 kilometer, maar kan je verzekeren, om in de hemel te geraken dien je een kleine inspanning te leveren. Je zal er dubbel en dik voor beloond worden.

Kamertip: Hotel met uitzonderlijke locatie, en uitzonderlijke mensen. Ga er heen, en probeer het zelf.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
polpa1973, Responsabile reception van Borgo San Rocco Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

Caro Peter... ti vogliamo tanto bene!!!!

Beoordeeld op 6 mei 2017 via mobiele applicatie

Dit is ronduit het beste van het beste! De stilte, het zicht, de ontvangst maar bovenal het eten! Alles bio en met liefde bereid!
Vittorio en zijn team geven je echte service. Zo geloofwaardig!
De leuze, la vita e bella, zijn hier geen loze woorden.

Verbleef: mei 2017
polpa1973, Responsabile reception van Borgo San Rocco Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2017

Dear Friends,
we thank you for your kind commment and thank you also for being here.
but above all, we would like to thank you for deeply undestrand the spirit of the place.
We hope you will save a nice memory of our hotel and we can't wait to see you again here.

LA VITA è BELLA!!

Kisses from all the staff of Borgo San Rocco Resort

Beoordeeld op 10 november 2016

We verbleven hier 4 dagen eind oktober. vriendelijke ontvangst, prachtig uitzicht vanaf het terras, prima bediening, elke dag andere specialiteiten op de menu.
We hadden een kamer met uitzicht op de bergen, zwembad en zee.

Kamertip: zeker een kamer vragen met balkon en zich op het zwembad/bergen
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
polpa1973, Responsabile reception van Borgo San Rocco Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2017

Dear friend, thanks a million for you sweet and kind words. It has been a big pleasure to have you here and we are so happy that you fully enjoyed you stay in Borgo San Rocco. We hope you will have the possibility to come back in the future to share two fingers of Sicilian wine. We wish you a nice new year! LA VITA è BELLA! A big hug from all the staff of Borgo San Rocco Resort