“Zeker aan te raden, Super!”

Locanda Fontanazza Osteria with Rooms
Geclassificeerd als nr. 5 van 31 Restaurants in La Morra
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 december 2016 beoordeeld

Met 9 man (Italie kenners) vanuit Turijn naar la Morra gereden om wijn te proeven en te kopen, een tip van de wijnboer was om hier de lunch te doen,Super.
Mooie gerechten, leuke, aandachtige bediening, mooie wijnen, een prachtig uitzicht en prettige prijzen, zeker voor de wijnen, maken dit een topervaring, vergeet de Langhe en/of Roero Arneis niet.

14 september 2016 beoordeeld

Wat een heerlijke avonden hebben we hier gehad. Zeer vriendelijk ontvangst, heerlijke gerechten op de kaart en heerlijke wijnen. Als je in de buurt bent, zeker doen en dus niet alleen vanwege het fantastische uitzicht over het landschap.

18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met onze dochter (10) en Italiaanse kennissen. Fijne plek, fijn uitzicht, heerlijk eten en heerlijke wijnen. Hebben een topavond gehad. Aanrader!

29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie aan rand van La Morra met prachtig uitzicht over de wijngaarden. Perfecte ontvangst. Fijne sfeer. Alle gerechten waren op niveau. Wijnkaart zoals je ze hier kan verwachten met alle locale mogelijkheden

15 juli 2016 beoordeeld

Op Tripadvisor kwamen dit restaurant tegen. Alleen niet gereserveerd dus vol. Gelukkig op een andere dag wel en wij vol verwachting hier heen. Het restaurant ligt beneden aan de doorgaande weg en heeft een werkelijk weergaloos uitzicht over de heuvels van Piemonte. We werden prima ontvangen en naar onze tafel begeleidt. Natuurlijk waren wij, Hollanders, iets te vroeg en waren de rest van de tafels nog leeg. Het duurde niet lang voordat de Italianen zelf de rest van de tafel bezetten. We hebben werkelijk super gegeten. Alles smaakte vers, de porties waren meer dan goed. Het afsluitende kaasplankje met wel 8 kazen uit de regio was het klapstuk. De bediening bestond uit 1 man en 1 vrouw die alles perfect onder controle hadden. In een woord: super en een absolute aanrader. Wel reserveren.

Reizigers die Locanda Fontanazza Osteria with Rooms bekeken, bekeken ook

Barolo, Province of Cuneo

In Locanda Fontanazza Osteria with Rooms geweest? Deel je ervaringen!