“Top”

Geclassificeerd als nr. 8 van 31 Restaurants in La Morra
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten en een nog betere wijnkaart... We aten een heerlijke antipasto misto (kazen+salumi), een primi, een secundo met een dessert en koffie daarbij elk twee glazen wijn en een fles water voor 79€. Prijs kwaliteit zeker een aanrader!

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Basic maar zo veel waar voor je geld!
Meerdere keren heerlijk gegeten en het verveelde geen een keer.
Een restaurant / wijnbar waar je je op je gemak voelt en heerlijk eten bereid zonder extra liflafjes die niet toevoegen aan de kwaliteit. Heb ik de wijnkaart al genoemd :D
Top!

1 november 2017 beoordeeld

Geeft een wat rommelige indruk, Druk bezocht, geen echte menukaart, de gerechten staan op een bord geschreven. Redelijk wat wijnen per glas te verkrijgen in alle prijscategorie. Enorme wijnkaart.

9 september 2017 beoordeeld

Wij waren hier voor de tweede keer en iedere keer als je hier komt valt de relaxed ongedwongen sfeer je op. Het eten is hetzelfde lekker geen kaart maar een geschreven boord met de gerechten. Vanavond was gnocchi met konijn ragu gegeten super lekker.
Al met al een aanrader.

Have a nice day

4 september 2017 beoordeeld

Ongedwongen sfeer. Beetje chaos, geen 'grande chique' maar heel lekker eten. Heel lokaal, ook veel lokale bezoekers, top dus.

Ik kan met nadruk stellen, dat ik hier de beste tartaar gegeten heb ooit in mijn leven. Wijn per glas, zeer ruime keuze uiteraard.

Voor mijn vrouw die graag kaas eet, super aanbod. Ik at als hoofdschotel een bord charcuterie. Zeer lekker, als ook het brood.

Top adresje. En zeer vriendelijk!

Reizigers die Osteria More e Macine bekeken, bekeken ook

La Morra, Province of Cuneo

In Osteria More e Macine geweest? Deel je ervaringen!