Vandaag geopend: 06:00 - 21:00

Whalewatch Sail Lahaina
29 beoordelingen
vanaf US$ 68,38
Beoordeeld op 9 april 2018 via mobiele applicatie

Leuke en professionele crew, vertellen heel gepassioneerd over alles wat in de oceaan leeft en maui. En je helpt een goed doel!

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 8 januari 2018

Geweldige ervaring om de bultrug walvissen van dicht bij te bekijken en te horen! Mede door de crew die van alles wist te vertellen over deze prachtige zoogdieren!

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 1 december 2017 via mobiele applicatie

Om 7 uur s’morgens verzamelen geblazen bij de PWF, een ecologische vereniging zonder winstbejag dewelke hun bijdrage willen leveren tot behoud van de walvis tout court. Deze goed gesmeerde organisatie heeft een aantal boten , van kleine motorboten (15 pers) tot grotere catamarans ( 150 p) in de vaart dewelke zeetochten maken met toeristen. Laat nu vandaag 1 december juist het begin zijn van het Whale watching seizoen en om 7 u. bij het ochtendgloren de eerste uitvaart plaats heeft. Wij waren erbij. Met veel enthousiasme legt onze jonge oceanologie uit hoe iedereen van ons mee en vooral naar wat we de dienen uit te kijken op het water. Al heel vlug hebben we prijs , een jonkie bultrug. We volgen met aangrijpend gevoel zijn bewegingen. Hoe boeiend. Later spotten we twee witte spuitpluimen in de verte. Alle hens aan dek erop af. Twee volwassen dieren zwemmen onze richting uit. Eentje springt zelfs voor onze ogen op in de verte. Schitterend. Nog een aantal staart waaiers en weg zijn ze ze , de diepte in. De twee uur durende tocht was zo voorbij. Ik zou zo terug zee opgaan. Geweldige belevenis . Bedankt Pacific Whale foudation.

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 4 april 2017

De begeleiding was goed en gestructureerd, kapitein deed goed zijn best om walvissen te vinden, zelfs een school dolfijnen gezien. De dame die vertelde door de microfoon was niet te verstaan, qua geluid.

Datum van activiteit: maart 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 11 augustus 2016 via mobiele applicatie

Tour met de boot geboekt samen met mijn vrouw die had de wens een keer dolfijnen te zien in het wild.
We zijn met de boot vertrokken en na een uur hebben we ze ook gezien.
De boot wordt Door 5 biologen bestierd en die geven ook op een hele heldere manier uitleg in alles wat met de oceaan te maken heeft.
De 2 uur snorkelen is na die tijd waneer de boot is doorgevaren naar een baai.
Kortom gewoon fantastisch voor herhaling vatbaar

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 5 april 2016

Wat was dit een fantastische ervaring. We hebben zoveel gezien! de crew was fantastisch, wat een hoop informatie en humor. Zeker de beste manier om walvissen te spotten

Datum van activiteit: maart 2016