Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.comUS$ 140
PricelineUS$ 141
eDreamsUS$ 141
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch hotel! Mooie, grote, moderne kamers! Heerlijk diner buiten op het grote terras! Zeer uitgebreid ontbijt met verse producten en alles wat je zou wensen! Leuk de dieren, het fruitbomenpark en de gratis midgetgolf! Tot de volgende keer!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is prachtig, modern en kraakhelder.
Eten is heerlijk, ontbijt is uitgebreid en goed. Ook voor één van ons met glutenvrij dieet goed verzorgd.
Erg attent, vriendelijk en gezellig personeel.
Kamers zijn mooi, heerlijk bed en goed uitgeruste badkamer. Wij hadden een kamer op begane grond met een terras. Fijn privé en een prachtig uitzicht over de boomgaarden.
Verdere dikke plus is de midgetgolfbaan midden in het fruitpark. Sauna is ook helemaal dik in orde.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Erg fijn verblijf gehad! Hele leuke locatie met kinderboederij en de rust van de omgeving. Lekker ontspannen in de wellness. Mooie en nette kamer. Het eten was lekker maar niet heel speciaal. Al met al zeker aan te raden!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is schitterend verzorgd, met een vriendelijke receptie. De kamer is ruim, fraai ingericht en voorzien van een enorm bed. Voor kinderen is er een mooi stapelbed in de vorm van een huisje met een lampje erin. Op de kamer van de kids is wat speelgoed ter vermaak. Badkamer is afsluitbaar en voorzien van goede douche (regendouche en normale kop), lekker bad en toilet. Airco in de kamer werkt goed.

Omgeving van het hotel is leuk, er is gelegenheid voor midgetgolf (aanrader) of een wandeling langs alle boerderijdieren. Ook is er een leuke speeltuin. Dit allemaal ligt op het perceel van het hotel tussen de talloze fruitbomen. Ook is een moment in de wellness aan te raden. Voorzien van een verwarmd zwembad (niet groot maar blijft leuk), Turks stoombad, sauna ea.

Eten in het restaurant is van goede kwaliteit en de service is prima! Al met al een uitstekend verblijf gehad!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel,een leuk terrein met verscheidene dieren, midgetgolf mooi gelegen tussen de fruitbomen, goede service, zwembad wat klein maar prima, de kamer was snachts wat warm ondanks dat de airco op high stond