TripAdvisor

Manieren om Krimml Falls (Krimmler Wasserfalle) te ontdekken
vanaf US$ 136,23
Meer info
Beoordeeld op 9 september 2019

Vanaf een parkeerplaats bij de Gerlospas zagen wij het water omlaag vallen van de Krimml watervallen. Schitterend, je hebt vanaf hier een totaal overzicht.
De Krimmler Wasserfälle is met een totale hoogte van 380 meter de hoogste gefaseerde waterval van Europa. In 3 fases stort het water naar beneden. De bovenste fase van de waterval heeft een valhoogte van 140 meter, de middelste van 100 meter en de laagste weer van 140 meter. Erg prachtig om te zien vanaf deze zijde. Aanrader.

Beoordeeld op 23 augustus 2019

Zeer indrukwekkende watervallen. De kleinkids (4-7jr) vonden het een belevenis. Zo een eind omhoog "klimmen" maar genoten zichtbaar bij het zien van al dat "vallende"
water. Met het lopen van de eerste etappe heb je overigens wel 2 van de 3 etappes van de waterval goed gezien vanaf de verschillende uitkijkpunten. Op verschillende uitkijkpunten kan je zo dicht bij de waterval komen dat de nevel je gewoon echt nat maakt. Heerlijk verfrissend in de zomer en met prachtige regenbogen als gevolg. Af en toe echt hele steile stukken maar in een rustig tempo kan je ver komen hoor.

Beoordeeld op 21 augustus 2019

Prachtige klim naar boven: pittig, maar mooi! Af en toe echt hele steile stukken, met een rustig tempo helemaal naar boven gelopen met onze kinderen (9-7). Onderweg kinderwagens gezien en ook bezoekers met gewone (gladde) schoenen, die houden wel van een uitdaging blijkbaar :)

Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

De hoogste waterval van Europa. Beetje rommelig georganiseerd, parkeren kan als het druk is, problemen geven. Wij zijn met taxi naar boven gegaan, 9 euro pp en zijn teruggelopen (aanslag op spieren die wij Nederlanders niet hebben ;)). Het uitzicht en de tocht terug waren geweldig. Zeker doen als hè in de buurt bent.

Beoordeeld op 12 augustus 2019

Zeer indrukwekkende watervallen. Mooie trip naar de krimml watervallen. We waren met 2 jongen kinderen 6 en 9 jaar en dit was erg goed te doen qua wandelen. Mooi en duidelijke wandelpadden. Als je in de buurt ben zou ik deze zeker bezoeken.