“Nieuwe stijl, prima kaart! Top locatie!”
Beoordeling van Beachclub Sunrise

Beachclub Sunrise
Geclassificeerd als nr. 21 van 26 Restaurants in Best
Beschrijving: Aan het water van Aquabest ligt onze mooie luxe Beachclub Sunrise. Een unieke locatie voor een hapje, een drankje en een spectaculair uitzicht over het water van Aquabest. Met mooi weer is ook ons strandgedeelte geopend. Geniet dan op een van onze luxe loungebedden van de zon en een heerlijk hapje en drankje. Houd voor de opening van ons strand onze Facebookpagina in de gaten. Beachclub Sunrise is ook de ideale locatie voor vergaderingen, (bedrijfs)feesten, bruiloften en evenementen. Neem voor meer informatie hiervoor contact op met onze reserveringsafdeling.
1 juni 2018 beoordeeld

Afgelopen zondag bij het Porsche treffen event op Aquabest geweest en daarna besloten nog een hapje te eten op de Beachclub. Vanwege het prachtige weer en het event was het natuurlijk druk op het terras. Wat ik zeer positief vond ten op zichte van eerdere ervaringen is dat er een beleid was door middel van een "wacht" area om het terras op te komen. Dit creert rust voor de mensen, en ik zelf moest even wachten, die zitten te eten en houdt het terras zelf overzichtelijk. Dit vraagt natuurlijk wel om actief 'deur' , dus snel opvullen van leegstaande tafels, beleid wat ook prima gemanaged werd op 27 MEI 2018. We waren met 4 personen en konden na 5 minuten wachten (indicatie was 15 min.) het terras al op. Drinken was snel besteld en geserveerd en het eten was er ook vrij snel. Broodje carpaccio, brood met 2 kroketten, friet + kipnuggets en uitsmijter pancetta zagen er allemaal heerlijk uit en smaakte meer dan prima! Last but not least en dat verdient echt een compliment , er noodweer op komst en diverse mensen wouden graag binnen gaan eten. Hierbij werd rekening gehouden dat bij regenval de mensen die al buiten zaten te eten naar binnen toe moesten met hun eten en dus gegarandeerd een plek hadden, TOP!

Management_Sunrise, Public Relations Manager van Beachclub Sunrise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2018

Goedemiddag Roel,

Bedankt voor je recensie. Wat fijn om te horen dat jullie een fijne dag hebben gehad!
We hopen jullie in de toekomst vaker terug te zien!

Team Sunrise

28 mei 2018 beoordeeld

Onvriendelijk personeel, vooral degene die leidinggevende was op dat moment (denk ik).

Toewijzen van stoelen 's middags op een terras? Doe normaal.
Een rij van 10 man achter een touw, laat iedereen er op er was genoeg plek (wij zaten er op, maar beschamend).
Als je uit de zon wil verplaatsen, krijg je een boze reactie (bij serveerster aangegeven, vond het geen probleem). We hadden niet zoveel zin in verbranden.
45 minuten wachten op drankjes?
Naast ons kregen ze na een uur hun gebak, maar nog steeds geen drankjes moest ook nog half uur op gewacht worden.

Wat een aanfluiting is dit zeg..

Management_Sunrise, Manager van Beachclub Sunrise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over uw bezoek bij Beachclub Sunrise. Op deze dag hebben wij te maken gehad met meerdere regenbuien, waardoor wij genoodzaakt waren om nieuwe gasten even te laten wachten, zodat de gasten van ons terras binnen droog konden zitten. Dmv het koord proberen we rust te creëren op ons te terras, gelukkig krijgen we hier ontzettend veel positieve reacties op. De begeleiding naar de tafel en tevens het wachten op een vrije tafel zorgt ervoor dat alle gasten een optimale beleving krijgen in ons restaurant.

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We dachten een hapje te eten en daarna lekker van de zon te genieten. Bah raad iedereen af hier te eten. Oud brood, friet half rauw. Echt zonde van je centen. Voel me verkracht voor 30 euro.

Management_Sunrise, Manager van Beachclub Sunrise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Goedemiddag Nadine,

Bedankt voor de feedback. Wat ontzettend jammer om te lezen dat het eten niet naar wens is geweest.
Wij zullen de feedback zeker meenemen en doorgeven bij de keuken en op locatie.
Hopelijk kunnen wij u bij een volgend bezoek een positiever beeld bezorgen.
We zien u dan graag ook nog eens terug om te laten zien hoe het wel hoort.

7 mei 2018 beoordeeld

Zondag 6 mei zijn we met onze vriendengroep naar Beachclub Sunrise gegaan, het weer was heerlijk en ook de locatie was super. Tot we besloten om wat te eten, we mochten het dan bij het restaurant gaan bestellen en moesten dan ''zelf maar in de gaten houden of het klaar was''. Vervolgens werd ons verre van vriendelijk verteld dat de wachttijd ruim drie kwartier zou zijn en dat als we warm eten zouden bestellen dat als het eten koud was dat dat dan onze verantwoordelijkheid was(??). Eten was prima maar daar is ook alles mee gezegd, hetgeen ik besteld had werd tot overmaat van ramp ook nog verkeerd gebracht. Tegen het eind van de middag besloten we om wat bitterballen te bestellen, maar dit was niet mogelijk, ten eerste omdat de keuken ''vol'' was(niet ons probleem volgensmij) en ten tweede werd er voor het strandgedeelte niets meer aangenomen. Dus aan het strandgedeelte moet je wel €12,50 entree betalen en vervolgens verlenen ze geen service aan die kant?? Zoals al gezegd, locatie is super maar alles wat daarbij hoort laat te wensen over, zeer zonde!!

Goedemiddag,

Bedankt voor de feedback. Wat ontzettend jammer en vervelend om te lezen dat uw ervaring niet gewenst is geweest.
Wij zullen de feedback zeker meenemen en doorgeven bij de keuken en op locatie.
Hopelijk kunnen wij u bij een volgend bezoek een positiever beeld bezorgen.
We zien u dan graag ook nog eens terug om te laten zien hoe het wel hoort.

27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is de mooiste locatie van Eindhoven met uitzicht op het meer. Je denkt dat je ergens in zuid Europa zit zo aan het water. Hier heerlijk gegeten eenvoudige kaart maar wel met kwaliteits eten. Ook voor lekker borrelen op zondag middag is hier genoeg te doen. De meerdere locaties naast elkaar en de inrichting maakt dat dit de mooiste trouwlocatie is van het zuiden van Brabant/Nederland Prachtige palmbomen op het strand mooie sfeer verlichting lekkere lounge beats uit de speakers. Kortom de leukste locatie in de buurt. Tel daar het goede personeel bij op en je hebt een ervaring die je niet meer gaat vergeten. Zomers zijn er ook hele vette dans feestjes op het strand , denk aan Lakedance en voorheen Extrema. Deze zomer komt Daydreamers uit België ook naar Aquabeat toe, gegarandeerd top zomer dit jaar. See U at Sunrise beachclub

Management_Sunrise, Manager van Beachclub Sunrise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2018

Beste David,

Bedankt voor je mooie review.
Wat fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt met Beachclub Sunrise.

Hopelijk zien we jou nog eens terug aankomende zomer!

Reizigers die Beachclub Sunrise bekeken, bekeken ook

In Beachclub Sunrise geweest? Deel je ervaringen!