“Overgewaardeerd ”
Beoordeling van Beachclub Sunrise

Beachclub Sunrise
Geclassificeerd als nr. 22 van 23 Restaurants in Best
Beschrijving: Aan het water van Aquabest ligt onze mooie luxe Beachclub Sunrise. Een unieke locatie voor een hapje, een drankje en een spectaculair uitzicht over het water van Aquabest. Met mooi weer is ook ons strandgedeelte geopend. Geniet dan op een van onze luxe loungebedden van de zon en een heerlijk hapje en drankje. Houd voor de opening van ons strand onze Facebookpagina in de gaten. Beachclub Sunrise is ook de ideale locatie voor vergaderingen, (bedrijfs)feesten, bruiloften en evenementen. Neem voor meer informatie hiervoor contact op met onze reserveringsafdeling.
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Duur, kwaliteit en kwantiteit van de lunch teleurstellend. Wachttijd ruim een uur. Kipwrap is niet wat het behoort te zijn. Volgens de bediening is deze klacht bekend...ze geeft het opnieuw door. Locatie is leuk. Nu nog goed eten zodat prijs gerechtvaardigd is.

Management_Sunrise, Manager van Beachclub Sunrise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2017

Hallo Erwin,

Bedankt voor de feedback.
Jammer om te horen dat uw ervaring niet gewenst is geweest.
Wij zullen de feedback zeker meenemen en doorgeven bij de keuken en op locatie. Hopelijk kunnen wij u bij een volgend bezoek een positiever beeld bezorgen!

Schrijf een beoordeling

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even heerlijk in de zon een hapje eten met een drankje erbij. Leuke plek om te hangen en genieten van het uitzicht op het strand en water.

De lunch een carpaccio salade was teleurstellend. Vlees was goede kwaliteit maar de salade was magertjes, dacht ik krijg een maaltijd salade maar helaas ondanks ik dit nog had gevraagd, maar goed is net hoe je het ziet. Ik zie de kipsalade en dat is een goede portie! Helaas volgende keer maar.

Al met al leuke locatie, bediening is minder maar het is ook druk nu. Verder geen last van gehad.
Maar om hier speciaal naar toe te rijden voor iets speciaals? Nee.

Er zijn leukere plekken te vinden.

Hallo Gerwin,

Bedankt voor de feedback. Jammer om te horen dat uw ervaring niet helemaal optimaal is geweest. Wij gaan het uiteraard doorgeven aan de keuken en aan de bediening en hopen u bij een volgend bezoek te kunnen laten zien dat Beachclub Sunrise gastbeleving heel belangrijk vindt!

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelfs een Ibiza beach markt wordt er georganiseerd. Het was een wisselvallige dag, toch was er redelijk wat opkomst. Vooral jeugd kan zich hier goed amuseren, de vele ligzzetels zijn dan voor de minder sportievelingen.

Management_Sunrise, Manager van Beachclub Sunrise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2017

Bedankt voor je beoordeling Patrick. Wat leuk dat je het naar je zin hebt gehad tijdens de Aquabiza Market!

20 juni 2017 beoordeeld

Wat jammer, zo'n mooie unieke plek .. je zou zeggen, buit het uit, schreeuw het uit op Social Media en zorg dat je goed personeel hebt... De interesse is echter ver te zoeken, versiering wordt om 21.15 uur al van de tafels gehaald (gezellig...) en de Hugo wordt geserveerd zonder munt en limoen. Bij navraag blijkt het "niet geleverd"..
Wij voelden ons niet echt welkom op een mooie zonnige doordeweekse avond. Jong personeel waar aansturing ontbrak.

Management_Sunrise, Manager van Beachclub Sunrise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2017

Beste Ingrid,

Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren..
Zou je wellicht even een mailtje kunnen sturen, zodat wij dit voor je kunnen uitzoeken?

Mailen kan naar info@beachclubsunrise.nl

Alvast bedankt

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke keer weer als ik hier kom, verbaas ik me over de slechte bediening en de lage kwaliteit van het eten. Tafels blijven lang vies, duurt enorm lang voordat je geholpen word, het eten komt eerder dan je drankjes, een aanpassing als bijvoorbeeld saus apart is onmogelijk voor de keuken, volgens de bediening, kwaliteit van de gerechten is ook zeer laag, weinig smaak en vettig. Denk dat menig persoon nog wel een paar euro per gerecht extra zou betalen voor iets fatsoenlijkers. Ik kom zeker terug voor de plek, want de bedjes zijn heel fijn, drankjes prima geprijsd, maar eet wel een fruitsalade bij het houten hutje op de hoek!

Management_Sunrise, Manager van Beachclub Sunrise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2017

Bedankt voor je reactie en het delen van je ervaring, wat vervelend dat jij het zo hebt ervaren! Wij gaan dit direct doorgeven aan de bediening en aan de keuken, zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren! Hopelijk mogen wij je in de toekomst nogmaals bij de Beachclub ontvangen!

Reizigers die Beachclub Sunrise bekeken, bekeken ook

In Beachclub Sunrise geweest? Deel je ervaringen!