“Zelfs de Amerikaan in ons gezelschap was verwonderd !”
Beoordeling van McDonald's Best

McDonald's Best
Geclassificeerd als nr. 4 van 23 Restaurants in Best
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar de McDonalds met een ras echte Amerikaan in Nederland is moeilijk, maar wij wisten een ding zeker wij moesten naar BEST! Geweldig om te zien dat deze Mc Donalds anders is dan andere en bied meer ambiance en sfeer, deze vind je niet meer overal ter wereld en dat maakt het extra leuk! Vriendelijk personeel en alles ordelijk. Hopelijk hebben ze hier wel een deelnamen in een cao.

Schrijf een beoordeling

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de bijzondere inrichting, Michael Jackson memorial en nu de self-order desks waarbij het personeel de bestelling komt brengen springt deze McDonalds er echt boven uit.

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gaan vaak om een softijsje te scoren naar de Mac Donalds in Best. Leuke aankleding van het restaurant.

2 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net met de kids wezen eten. Buiten op parking al een verkeersregelaar van MC zelf. Binnen was het heel druk , bussen met kinderen. Echter binnen tien minuten zaten we al te eten.

Toiletten prullenbakken en tafeltjes werden direct schoongemaakt.

Echt vol lof zoals een fastfood restaurant hoort te zijn..

30 mei 2017 beoordeeld

Qua decor ga je hier terug in de tijd en dat zorgt voor een unieke sfeer. Ook het personeel loopt in passende outfits door het restaurant. Ik kreeg de indruk dat ze het heel goed onderhouden daar, want ik zag heel de tijd wel iemand met een poetsdoek bezig. Wat betreft de smaak is dit zoals elke andere McDonalds, maar dat is op zich al goed.

Reizigers die McDonald's Best bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In McDonald's Best geweest? Deel je ervaringen!