“met 3 kinderen 2,3 en 6 in de winter”
Beoordeling van DippieDoe

DippieDoe
Geclassificeerd als nr. 4 van 12 dingen om te doen in Best
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: "Familiepark DippieDoe, daar wil iedereen naar toe!". Zowel grote kinderen (t/m 13 jaar) als de allerkleinsten hebben hier een leuke dag. Maak een rondje in de achtbaan Tyfoon of zwier lekker rond in de zweefmolen. DippieDoe is qua oppervlakte het grootste indoor en outdoor speelpark van Nederland. Geniet van de veertig attracties, waaronder een kinderkermis. Kinderen tot twaalf jaar hebben de dag van hun leven in Familiepark DippieDoe. Zowel binnen als buiten is van alles te doen! Waaghalzen stappen in achtbaan Tyfoon of klimmen via het spannende parcours naar de piratentoren. Er is ook een nieuwe Klim en Klautertoren. Even een moment van rust? Bezoek de dinner points. De kleintjes spelen ongestoord in de Softplay-hoek of de speelhaven. Ook met regen en slecht weer kun je je hier op en top vermaken. Is het lekker weer? Het buitenspeelpark is in totaal wel 22.000 vierkante meter groot! In deze grote speeltuin vind je onder andere het leuke Piraten Golf, de Draaikolk en de Angry Birds Speeltuin. Klimmen, graven of zelf sturen in de Polderkarren of trucks: de dag is bijna te kort om alles te doen! Ook is er een nieuwe Drop & Twist Toren die je een keer moet uitproberen. Het park ligt aan het recreatiegebied Aquabest. Kijk op onze website voor de actuele openingstijden.
13 maart 2017 beoordeeld

Heel vriendelijk personeel alleen in de winter niet geschikt voor kleine kinderen
Was alleen een ballenbak de rest was te moeilijk en gevaarlijk

1 maart 2017 beoordeeld

Prima voor knderen tot een jaar of 12.
Wel superjammer dat je als volwassene ook de volle mep betaald, terwijl je er eigenlijk alleen maar wat kunt eten. In de ritjes kun je eigenlijk niet.
(of dat moet afgelopen jaar veranderd zijn)

19 januari 2017 beoordeeld

Met ons kleinkind op stap, naar een indoor speeltuin. Dippie doe is beperkt wat ze indoor aanbieden. Buiten is veel meer te beleven.

13 januari 2017 beoordeeld

In de kerstvakantie een dagje dippiedoe.
Nou om exact te zijn 1,5 uur geweest.
Te vies voor woorden,overal ligt vuil op de grond.
Wanneer de ramen gewassen zijn??,geen idee.
De stofvlokken lagen overal bij elke attractie op de grond.
Ik zag een man een keer over de schoenenrekken blazen,en zijn reactie
Mijn zoontje moest plassen,geen 1 toilet was zuiver ,geen of erg weinig toiletpapier, de poep zat tegen de rand en geen klein spettertje hoor.
Nou dan maar richting de mannentoilet,...geen haar beter.
Koffie met ( bevroren ) appeltaart.
Ik vond het ook totaal geen uitstraling hebben.
Bij de ballenbak kussens geplakt met ducktape.... sorry maar dit was voor ons de eerste en de laatste keer.
Jammer genoeg heb ik er geen foto's van gemaakt.

12 november 2016 beoordeeld

Erg leuk en betaalbaar voor kinderen tot 10 jaar. Het eten is er net als alle andere parken duur maar de entree valt wel mee voor het gegeven dat je je er lang kunt vermaken. Althans, de kinderen. Voor volwassenen is er (bijna) niets.

Reizigers die DippieDoe bekeken, bekeken ook

Molenschot, Noord-Brabant

In DippieDoe geweest? Deel je ervaringen!