“Oud en jong hebben genoten”
Beoordeling van Aquabest

Aquabest
Geclassificeerd als nr. 4 van 11 dingen om te doen in Best
Attractiegegevens
18 mei 2015 beoordeeld

Op een prachtige septemberdag werd de familiedag georganiseerd in Aquabest. Van jong tot oud werden de beginselen van het waterskieen bijgebracht en talloze rondjes gemaakt op het circuit. Nou ja, in het begin eindigden de meesten al na enkele meters in het water, maar naar gelang de dag vorderde werd door steeds meer neven en nichtjes en ooms en tantes de volledige ronde voltooid. Alleen de jongste van nog geen twee jaar en de ouderen van boven de zestig bleven aan de kant, maar genoten van de inspanningen van de rest, die enthousiast bleven aanmoedigen.
Kortom, een welbestede dag! En aan te bevelen voor anderen!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Aquabest
Bekijk de nieuwste beoordelingen

13 juli 2014 beoordeeld

Aquabest zeer dicht bij Eindhoven is een prachtig gebied, wat vooral bij mooi weer schitterende plaatjes oplevert. Echter wordt het naar mijn inziens te weinig benut, ondanks dat er veel te doen is, laat de verzorging van de ligplekken enigszins te wensen over. Prijs kwaliteit verhouding is niet evenredig. Het is een leuke plek voor eens gezien te hebben, ik zou er echter niet snel terugkomen.

30 september 2013 beoordeeld

Mijn review van 2012 die op onverklaarbare wijze bij het E3 stond en dan ook nog in Novemberrrr.
Vroeger was het zo gezellig (of ik word oud) primitieve snack stalletjes en dat wat het. Nu dijt Dippidoe al maar uit waar door je eigenlijk niet meer zo makkelijk op de landtong kan komen. Het sjonnie gehalte van de jeugd wordt lijkt wel ook hoger en de kosten (parkeren/ intree) lopen alleen maar op.

Deze keer (juli 2013) moesten we aan de andere kant (Blush) van de plas zijn, was een voorstel van een vriend. Hier was het een stuk aangenamer toeven, lekker loungen en zo en niet zozeer vanwege het water. Al haalt het het naar mijn mening niet bij de NL kust bijv. Bloemendaal en al helemaal niet bij Pampelonne strand van St. Tropez. Maar daar hangt ook een onaangenamer prijskaartje aan. Dus als naar de prijs tov wat je krijgt kijkt kan je beter op Aquabest loungen. Het eten wat je kan krijgen mag wel iets origineler. Voor de rest top en ook nog om de hoek, laat de zomer van 2014 maar heeeeeeel zonnig worden. Overigens is het volgens die vriend aan de andere kant niet beter geworden.

6 augustus 2013 beoordeeld

Gezellig, en genoeg te doen.Aan de overkant is het ook lekker relaxen bij Sunrise kun je gezellig op het strand liggen onder de "Palm bomen" en bij restaurant Blush kun je terecht voor een lunch met een geweldig uitzicht.

16 juli 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke sfeer! Aardige
Mensen en lekkere snacks voor erbij. De kinderen kunnen hier heerlijk spelen

Reizigers die Aquabest bekeken, bekeken ook

Best, Noord-Brabant
Best, Noord-Brabant

In Aquabest geweest? Deel je ervaringen!