“Mooie omgeving, niet optimaal benut!”
Beoordeling van Aquabest

Niveau 6 bijdrager
87 beoordelingen
45 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 27 nuttige stemmen
“Mooie omgeving, niet optimaal benut!”
Beoordeeld op 13 juli 2014

Aquabest zeer dicht bij Eindhoven is een prachtig gebied, wat vooral bij mooi weer schitterende plaatjes oplevert. Echter wordt het naar mijn inziens te weinig benut, ondanks dat er veel te doen is, laat de verzorging van de ligplekken enigszins te wensen over. Prijs kwaliteit verhouding is niet evenredig. Het is een leuke plek voor eens gezien te hebben, ik zou er echter niet snel terugkomen.

Bezocht Juli, 2014

Niveau 5 bijdrager
71 beoordelingen
13 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 19 nuttige stemmen
“Deze had ik verkeerd staan”
Beoordeeld op 30 september 2013

Mijn review van 2012 die op onverklaarbare wijze bij het E3 stond en dan ook nog in Novemberrrr.
Vroeger was het zo gezellig (of ik word oud) primitieve snack stalletjes en dat wat het. Nu dijt Dippidoe al maar uit waar door je eigenlijk niet meer zo makkelijk op de landtong kan komen. Het sjonnie gehalte van de jeugd wordt lijkt wel ook hoger en de kosten (parkeren/ intree) lopen alleen maar op.

Deze keer (juli 2013) moesten we aan de andere kant (Blush) van de plas zijn, was een voorstel van een vriend. Hier was het een stuk aangenamer toeven, lekker loungen en zo en niet zozeer vanwege het water. Al haalt het het naar mijn mening niet bij de NL kust bijv. Bloemendaal en al helemaal niet bij Pampelonne strand van St. Tropez. Maar daar hangt ook een onaangenamer prijskaartje aan. Dus als naar de prijs tov wat je krijgt kijkt kan je beter op Aquabest loungen. Het eten wat je kan krijgen mag wel iets origineler. Voor de rest top en ook nog om de hoek, laat de zomer van 2014 maar heeeeeeel zonnig worden. Overigens is het volgens die vriend aan de andere kant niet beter geworden.

Bezocht Juli, 2013
Best, Nederland
Niveau 3 bijdrager
12 beoordelingen
6 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Heerlijk”
Beoordeeld op 6 augustus 2013

Gezellig, en genoeg te doen.Aan de overkant is het ook lekker relaxen bij Sunrise kun je gezellig op het strand liggen onder de "Palm bomen" en bij restaurant Blush kun je terecht voor een lunch met een geweldig uitzicht.

Bezocht Juli, 2013
Niveau 2 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Leuk!”
Beoordeeld op 16 juli 2013 via mobiele applicatie

Super leuke sfeer! Aardige
Mensen en lekkere snacks voor erbij. De kinderen kunnen hier heerlijk spelen

Bezocht Mei, 2013
Side, Turkije
Niveau 6 bijdrager
279 beoordelingen
68 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 101 nuttige stemmen
“best wel leuk”
Beoordeeld op 10 mei 2013

Leuk park en ruimte genoeg. Was toen best druk maar nog steeds niet te vol. Genoeg animatie voor jong en oud.

Bezocht Augustus, 2012

Reizigers die Aquabest bekeken, bekeken ook

Best, Noord-Brabant

In Aquabest geweest? Deel je ervaringen!