“Deze had ik verkeerd staan”
Beoordeling van Aquabest

Aquabest
Geclassificeerd als nr. 4 van 13 dingen om te doen in Best
Attractiegegevens
30 september 2013 beoordeeld

Mijn review van 2012 die op onverklaarbare wijze bij het E3 stond en dan ook nog in Novemberrrr.
Vroeger was het zo gezellig (of ik word oud) primitieve snack stalletjes en dat wat het. Nu dijt Dippidoe al maar uit waar door je eigenlijk niet meer zo makkelijk op de landtong kan komen. Het sjonnie gehalte van de jeugd wordt lijkt wel ook hoger en de kosten (parkeren/ intree) lopen alleen maar op.

Deze keer (juli 2013) moesten we aan de andere kant (Blush) van de plas zijn, was een voorstel van een vriend. Hier was het een stuk aangenamer toeven, lekker loungen en zo en niet zozeer vanwege het water. Al haalt het het naar mijn mening niet bij de NL kust bijv. Bloemendaal en al helemaal niet bij Pampelonne strand van St. Tropez. Maar daar hangt ook een onaangenamer prijskaartje aan. Dus als naar de prijs tov wat je krijgt kijkt kan je beter op Aquabest loungen. Het eten wat je kan krijgen mag wel iets origineler. Voor de rest top en ook nog om de hoek, laat de zomer van 2014 maar heeeeeeel zonnig worden. Overigens is het volgens die vriend aan de andere kant niet beter geworden.

6 augustus 2013 beoordeeld

Gezellig, en genoeg te doen.Aan de overkant is het ook lekker relaxen bij Sunrise kun je gezellig op het strand liggen onder de "Palm bomen" en bij restaurant Blush kun je terecht voor een lunch met een geweldig uitzicht.

16 juli 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke sfeer! Aardige
Mensen en lekkere snacks voor erbij. De kinderen kunnen hier heerlijk spelen

10 mei 2013 beoordeeld

Leuk park en ruimte genoeg. Was toen best druk maar nog steeds niet te vol. Genoeg animatie voor jong en oud.

Bekijk meer beoordelingen
12 april 2013 beoordeeld

Natuurlijk kun je hier als oudere ook naar toe er is zelfs een horeca met terras. Echter er komt ook veel puberale jeugd. En wanneer je daar allergisch voor bent dan ben je hier niet op de goede plek. Er is niet echt veel zand maar wel een uitgebreide ligweide. Je kan er ook waterskieen.

Reizigers die Aquabest bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Aquabest geweest? Deel je ervaringen!