“Heerlijk”

Aquabest
Geclassificeerd als nr. 3 van 11 dingen om te doen in Best
Attractiegegevens
6 augustus 2013 beoordeeld

Gezellig, en genoeg te doen.Aan de overkant is het ook lekker relaxen bij Sunrise kun je gezellig op het strand liggen onder de "Palm bomen" en bij restaurant Blush kun je terecht voor een lunch met een geweldig uitzicht.

Schrijf een beoordeling

16 juli 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke sfeer! Aardige
Mensen en lekkere snacks voor erbij. De kinderen kunnen hier heerlijk spelen

10 mei 2013 beoordeeld

Leuk park en ruimte genoeg. Was toen best druk maar nog steeds niet te vol. Genoeg animatie voor jong en oud.

12 april 2013 beoordeeld

Natuurlijk kun je hier als oudere ook naar toe er is zelfs een horeca met terras. Echter er komt ook veel puberale jeugd. En wanneer je daar allergisch voor bent dan ben je hier niet op de goede plek. Er is niet echt veel zand maar wel een uitgebreide ligweide. Je kan er ook waterskieen.

18 december 2012 beoordeeld

We hebben er met onze complete vriendengroep lekker voor de eerste keer leren waterskiën.
Voldoende parkeerplaats en goede instructies

Reizigers die Aquabest bekeken, bekeken ook

Best, Noord-Brabant
Best, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Aquabest geweest? Deel je ervaringen!