“best wel leuk”

Aquabest
Geclassificeerd als nr. 4 van 13 dingen om te doen in Best
Attractiegegevens
10 mei 2013 beoordeeld

Leuk park en ruimte genoeg. Was toen best druk maar nog steeds niet te vol. Genoeg animatie voor jong en oud.

12 april 2013 beoordeeld

Natuurlijk kun je hier als oudere ook naar toe er is zelfs een horeca met terras. Echter er komt ook veel puberale jeugd. En wanneer je daar allergisch voor bent dan ben je hier niet op de goede plek. Er is niet echt veel zand maar wel een uitgebreide ligweide. Je kan er ook waterskieen.

18 december 2012 beoordeeld

We hebben er met onze complete vriendengroep lekker voor de eerste keer leren waterskiën.
Voldoende parkeerplaats en goede instructies

21 september 2012 beoordeeld

Aquabest is tevens een recreatieplan om te kunnen duiken, echter maar tot 30 september. De "website" van aquabest geeft onduidelijke info over de kosten van duiken. Hierover gebeld en van het kastje naar de muur gestuurd met allerlei telefoonnumers van de recpetie, naar waterski gedeelte naar kantine. Ter plaatse gegaan en bleek de toegangsdame 5,- te vragen. Hoor ook dat je tot 20.00 uur 's avonds terrecht kunt, maar je dus zeker voor die tijd buiten de poort moet zijn, wat logisch is, maar voor sommige duikers kenbaar niet. Het is naar mijn mening van belang dat info inzake duiken, prijzen en tijden duidelijk op de website komen te staan en er wat meer faciliteiten voor duikers komen. Ook als recreant zwemmer hier geweest, prijzen voor hapje, drankje ijsje zijn erg hoog en de plas heeft niet veel te bieden.

Bekijk meer beoordelingen
16 augustus 2012 beoordeeld

Je kunt er voor van alles terrecht. Er worden dance festivals gehouden, je kunt waterskieen of gewoon lekker loungen in de beachclub. Lekkere ontspanning om de realiteit te ontvluchten

Reizigers die Aquabest bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Best, Noord-Brabant

In Aquabest geweest? Deel je ervaringen!