“sportief uitje”

Aquabest
Geclassificeerd als nr. 4 van 13 dingen om te doen in Best
Attractiegegevens
18 december 2012 beoordeeld

We hebben er met onze complete vriendengroep lekker voor de eerste keer leren waterskiën.
Voldoende parkeerplaats en goede instructies

21 september 2012 beoordeeld

Aquabest is tevens een recreatieplan om te kunnen duiken, echter maar tot 30 september. De "website" van aquabest geeft onduidelijke info over de kosten van duiken. Hierover gebeld en van het kastje naar de muur gestuurd met allerlei telefoonnumers van de recpetie, naar waterski gedeelte naar kantine. Ter plaatse gegaan en bleek de toegangsdame 5,- te vragen. Hoor ook dat je tot 20.00 uur 's avonds terrecht kunt, maar je dus zeker voor die tijd buiten de poort moet zijn, wat logisch is, maar voor sommige duikers kenbaar niet. Het is naar mijn mening van belang dat info inzake duiken, prijzen en tijden duidelijk op de website komen te staan en er wat meer faciliteiten voor duikers komen. Ook als recreant zwemmer hier geweest, prijzen voor hapje, drankje ijsje zijn erg hoog en de plas heeft niet veel te bieden.

16 augustus 2012 beoordeeld

Je kunt er voor van alles terrecht. Er worden dance festivals gehouden, je kunt waterskieen of gewoon lekker loungen in de beachclub. Lekkere ontspanning om de realiteit te ontvluchten

15 juli 2012 beoordeeld

Natuur zwembad bij Eindhoven.
Mooi aangelegt te midden van de natuur, Goed berijkbaar vlak bij Eindhoven aan de weg naar den Bosch.

Bekijk meer beoordelingen
10 juni 2012 beoordeeld

Leuke recreatieplaats, met diverse restaurantjes. Je kunt er ook waterskien.

Reizigers die Aquabest bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Aquabest geweest? Deel je ervaringen!