Vandaag geopend: 09:00 - 17:00

Manieren om CoasTulip Experience te ontdekken
vanaf US$ 204,85
Meer info
Beoordeeld op 17 februari 2020

Na een zeer enthousiaste ontvangst door Carla, een kop koffie, wat lekkers en een film over hoe de telers van CoasTulip werken, zijn we met een busje naar twee kwekerijen gebracht. Hier hebben we tijdens een rondleiding op de bedrijven het productieproces van de oogst en verwerking van tulpen live mogen aanschouwen. We hebben gehoord wat de telers allemaal moeten doen om een mooie bos tulpen bij de consument op de vaas te krijgen. Dat is echt topsport. Na afloop kregen we nog een prachtige bos tulpen mee naar huis. Een zeer geslaagde experience!!

Beoordeeld op 14 februari 2020

Ik heb de CoasTulip experience gedaan. Wat leuk en inspirerend. Wat mooi om te zien hoe Carla en haar familie en de andere binnen deze club, passie en liefde voor de tulp uitstralen! Dit zijn de Tulpen waar wij; Nederland beroemd mee zijn geworden in heel de wereld!! Wat een mooi product, kwaliteit. Echt leuk om te doen!

Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Bedankt voor de gezellige en leerzame middag. Leuke rondleiding met goede uitleg. Top gastvrouw met veel vakkennis.

Beoordeeld op 15 mei 2019

Ontvangen door een enthousiaste gids Carla. Powerpoint in een bollenschuur, voorzien van koffie en thee met lekkers. Daarna een wandelexcursie naar twee verschillende bollenbedrijven. Veel gezien en geleerd! Prachtige soorten tulpen. In de kassen en in de koelcel, bij de sorteermachine en het verpakken van de tulpen in bossen van 10 stuks. We gingen tevreden én blij naar huis en ieder had een prachtige bos tulpen op de fiets!

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 17 april 2019

Vanmorgen in het tuindersgebied van Heemskerk een rondleiding van een enthousiaste Carla Winter behorend tot het bloembollenbedrijf Winter gehad. Het was geweldig, beginnend met een film die je het bloembollenbedrijf leert kennen van de vroegere jaren tot heden. Een aanrader van januarie tot eind April

Datum van activiteit: april 2019