Vandaag geopend: 09:00 - 17:00

Manieren om CoasTulip Experience te ontdekken
vanaf US$ 204,85
Meer info
Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Bedankt voor de gezellige en leerzame middag. Leuke rondleiding met goede uitleg. Top gastvrouw met veel vakkennis.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 15 mei 2019

Ontvangen door een enthousiaste gids Carla. Powerpoint in een bollenschuur, voorzien van koffie en thee met lekkers. Daarna een wandelexcursie naar twee verschillende bollenbedrijven. Veel gezien en geleerd! Prachtige soorten tulpen. In de kassen en in de koelcel, bij de sorteermachine en het verpakken van de tulpen in bossen van 10 stuks. We gingen tevreden én blij naar huis en ieder had een prachtige bos tulpen op de fiets!

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 17 april 2019

Vanmorgen in het tuindersgebied van Heemskerk een rondleiding van een enthousiaste Carla Winter behorend tot het bloembollenbedrijf Winter gehad. Het was geweldig, beginnend met een film die je het bloembollenbedrijf leert kennen van de vroegere jaren tot heden. Een aanrader van januarie tot eind April

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 13 maart 2019 via mobiele applicatie

Vandag geweest met mijn wandel groep.
Onlangs het Nederlands weer was het heel gezellig..
Ontvangen met verse koffie, thee
By een heel aardig antogestic(enthousiast) vrouw.
Het was een heel verrassende ochtend. Ik heb veel geleerd en gezien. Het is zeker de moeite waard!

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 3 maart 2019

Als dochter zijnde van een oud tuinder in dezelfde omgeving heb ik de tour als heel fijn ervaren en genoten van de mooie manier zoals Carla het verwoord en laat zien met veel enthousiasme.

Datum van activiteit: februari 2019