Vandaag geopend: 09:00 - 17:00

Manieren om CoasTulip Experience te ontdekken
vanaf US$ 204,85
Meer info
Beoordeeld op 7 februari 2019

In januari 2018 deze leuke tour gemaakt en veel geleerd van de ins en outs van dit Noord Hollandse tulpenbedrijf. Informatief filmpje gezien en een leuk kijkje kunnen nemen in de kassen waarna deze gezellig middag werd afgesloten met een heel mooi bosje top gedaan heb me uitstekend vermaakt, bedankt.

Beoordeeld op 6 februari 2019

Super gaaf om de teelt van tulpenbloemen en de verwerking in het echt te zien. Een echte aanrader voor de consument.

Beoordeeld op 6 februari 2019

We hebben een geweldige leuke en informatieve middag gehad. Om te beginnen een interessante film met een duidelijke uitleg en daarna een tour “live” door de kassen. Echt indrukwekkend! En tot slot natuurlijk een prachtige bos tulpen kado. Echt een aanrader!

Beoordeeld op 21 januari 2019

Super leuke manier om alles te zien over de tulpenteelt .
Wat gebeurt er allemaal voordat jouw bosje tulpen in je vaasje staat?
Mooie bedrijven bezocht en top ontvangst.
Leuke gezellige tuindersvrouw Carla genaamd die op een hele leuke enthousiaste manier ons in een busje vervoerd heeft door het mooie tuindersgebied van Heemskerk.
Mooie powerpoint presentatie onder het genot van koffie met lekkers.
Kortom , zeker de moeite waard en als klap op de vuurpijl nog een prachtige bos Coas Tulips mee naar huis.

Datum van activiteit: januari 2019
carlaaX4870OW, Eigenaar van CoasTulip Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2019

Dank je wel, super leuk om te horen.

Beoordeeld op 10 april 2019

Datum van activiteit: april 2019