6 februari 2017 beoordeeld

Geheel onverwachts toch nog op skivakantie vertrokken. Jaren geleden waren we ook gaan skiën in het Zillertal en we wilden wel eens kijken wat er veranderd was. Onze neus zei dat we Kohlerhof moesten kiezen... en daar hebben we geen spijt van. We waren wel heel vroeg daar en de persoon die op de receptie zat viel eigenlijk zo'n beetje uit de lucht. Onze bagage konden we wel kwijt en in de kleedruimtes van het zwembad mochten we ons omkleden. Ons skimateriaal hadden we vlug in ons bezit en we hebben nog nooit zo vroeg op de berg gestaan. Na onze eerste super skidag werden we goed ontvangen en kregen we de nodige uitleg en onze kamer toegewezen. Een mooie en ruime kamer in een typische Oostenrijkse stijl. We hebben er elke dag kunnen genieten van een smakelijk, zeer uitgebreid ontbijt en 's avonds van lekker bereid eten. We zijn nooit met honger van tafel gegaan, integendeel. Het personeel wist van wanten, een vlugge en vriendelijk bediening zowel in het hotel als in de bar. En na het skiën lokten zwembad en welness.... zalig hoor. Er was maar één jammertje aan: het lawaai van de disco die net onder onze kamer lag... de decibels konden er nog net door, de stilte was gebroken....en om 2.00u werd het stil. Omdat we moe waren van skiën vielen we wel redelijk vlug in slaap, maar zonder muziek zou het beter geweest zijn. Het hotel durf ik iedereen aan te raden!

Kamertip: Vraag een kamer niet in de buurt van de disco als je rustig wil inslapen.
  • Verbleef: januari 2017, reisde alleen
Antwoord van management:Gereageerd 15 mei 2017

Liebe tittieke1953,
vielen Dank für die tolle Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie mit Ihrem Skiurlaub bei uns im Kohlerhof rundum zufrieden waren. Ganz besonders möchten wir uns bei Ihnen für das Lob für unsere Verpflegung und für unser freundliches Personal bedanken. Dieses Lob geben wir gerne weiter.
Wir würden uns sehr freuen, wenn wir Euch wieder bei uns begrüßen dürften.
Liebe Grüße aus Fügen,
Hotel Kohlerhof
Familie Heim

18 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gemoedelijke sfeervolle zaak goede bediening van de geroutineerde obers goede kwaliteit eten vers goede kaart zelfgemaakte pizza's en Oostenrijkse gerechten. Voldoende parkeerruimte. Goede wijnen en lekker biertjes drinken.

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
Antwoord van management:Gereageerd 19 april 2017

Dear Roland V,

thank you for taking the time to review our restaurant. We are happy to hear that you liked your stay in our hotel very much.

We are looking forward to seeing you again.

Kind regards,

8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als weg gaan skiën gaan we altijd 1 of 2 keer hier eten. Eten is lekker, genoeg personeel en het eten staat snel op tafel (handig als je met kleine kids uit eten gaat). Als je echt hobger hebt bestel dan de XXL schnitzel! Samen metbnijn zoontje opgegeten en hij smaskte prima!

Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 19 april 2017

Dear Janneke B,

We are looking forward to seeing you again.

Kind regards,

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een plek waar aan alles gedacht is. 's morgens een zeer uitgebreid ontbijtbuffet, 's middags een hartig- en zoet buffet voor de lekkere trek en 's avonds een heerlijk diner. Verder een hele mooie omgeving tegenover de Spieljochbahn. En dan ook nog een mooi zwembad en een hele mooie grote welness ruimte met verschillende sauna's.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Stefanie I, Manager van Hotel Kohlerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2016

Dear Thea,

thank you a lot for your positive feedback!

We're very pleased to hear that you enjoyed your stay at our hotel and that you were so satisfied with our food.

It would be great to welcome you again in Fügen some day.

All the best,
your Kohlerhof-team

9 september 2016 beoordeeld

Hier op doorreis naar Italië geslapen. Een echt Oostenrijks hotel, veel hout en Oostenrijkse klederdracht. Hotel is zeer groot en wij konden onze kamers bereiken, door een tunnel onder de weg door (tunnel in het hotel). Veel trappen in het hotel aanwezig.

Kamer was ruim en met balkon en had een badkamer met bad.

Wellness-faciliteiten waren matig, er heerste een vervelende sfeer en iedereen zat naar elkaar te kijken.

Personeel leek in eerste instantie niet vriendelijk, maar de pot jam bij vertrek maakte een hoop goed.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Stefanie I, Manager van Hotel Kohlerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2016

Dear JvdN1991,

thank you very much for writing the review about our hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay at the Kohlerhof.

We are looking forward to seeing you again in the near future.

Meanwhile best wishes from the Zillertal,