“Voor herhaling vatbaar.”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Hotel Kohlerhof
Beoordeeld als nr. 4 van 11 hotels in Fugen
6 februari 2017 beoordeeld

Geheel onverwachts toch nog op skivakantie vertrokken. Jaren geleden waren we ook gaan skiën in het Zillertal en we wilden wel eens kijken wat er veranderd was. Onze neus zei dat we Kohlerhof moesten kiezen... en daar hebben we geen spijt van. We waren wel heel vroeg daar en de persoon die op de receptie zat viel eigenlijk zo'n beetje uit de lucht. Onze bagage konden we wel kwijt en in de kleedruimtes van het zwembad mochten we ons omkleden. Ons skimateriaal hadden we vlug in ons bezit en we hebben nog nooit zo vroeg op de berg gestaan. Na onze eerste super skidag werden we goed ontvangen en kregen we de nodige uitleg en onze kamer toegewezen. Een mooie en ruime kamer in een typische Oostenrijkse stijl. We hebben er elke dag kunnen genieten van een smakelijk, zeer uitgebreid ontbijt en 's avonds van lekker bereid eten. We zijn nooit met honger van tafel gegaan, integendeel. Het personeel wist van wanten, een vlugge en vriendelijk bediening zowel in het hotel als in de bar. En na het skiën lokten zwembad en welness.... zalig hoor. Er was maar één jammertje aan: het lawaai van de disco die net onder onze kamer lag... de decibels konden er nog net door, de stilte was gebroken....en om 2.00u werd het stil. Omdat we moe waren van skiën vielen we wel redelijk vlug in slaap, maar zonder muziek zou het beter geweest zijn. Het hotel durf ik iedereen aan te raden!

Kamertip: Vraag een kamer niet in de buurt van de disco als je rustig wil inslapen.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde alleen
Antwoord van management:Gereageerd 15 mei 2017

Liebe tittieke1953,
vielen Dank für die tolle Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie mit Ihrem Skiurlaub bei uns im Kohlerhof rundum zufrieden waren. Ganz besonders möchten wir uns bei Ihnen für das Lob für unsere Verpflegung und für unser freundliches Personal bedanken. Dieses Lob geben wir gerne weiter.
Wir würden uns sehr freuen, wenn wir Euch wieder bei uns begrüßen dürften.
Liebe Grüße aus Fügen,
Hotel Kohlerhof
Familie Heim

18 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gemoedelijke sfeervolle zaak goede bediening van de geroutineerde obers goede kwaliteit eten vers goede kaart zelfgemaakte pizza's en Oostenrijkse gerechten. Voldoende parkeerruimte. Goede wijnen en lekker biertjes drinken.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden
Antwoord van management:Gereageerd 19 april 2017

Dear Roland V,

thank you for taking the time to review our restaurant. We are happy to hear that you liked your stay in our hotel very much.

We are looking forward to seeing you again.

Kind regards,

8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als weg gaan skiën gaan we altijd 1 of 2 keer hier eten. Eten is lekker, genoeg personeel en het eten staat snel op tafel (handig als je met kleine kids uit eten gaat). Als je echt hobger hebt bestel dan de XXL schnitzel! Samen metbnijn zoontje opgegeten en hij smaskte prima!

Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 19 april 2017

Dear Janneke B,

We are looking forward to seeing you again.

Kind regards,

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een plek waar aan alles gedacht is. 's morgens een zeer uitgebreid ontbijtbuffet, 's middags een hartig- en zoet buffet voor de lekkere trek en 's avonds een heerlijk diner. Verder een hele mooie omgeving tegenover de Spieljochbahn. En dan ook nog een mooi zwembad en een hele mooie grote welness ruimte met verschillende sauna's.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Stefanie I, Manager van Hotel Kohlerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2016

Dear Thea,

thank you a lot for your positive feedback!

We're very pleased to hear that you enjoyed your stay at our hotel and that you were so satisfied with our food.

It would be great to welcome you again in Fügen some day.

All the best,
your Kohlerhof-team

9 september 2016 beoordeeld

Hier op doorreis naar Italië geslapen. Een echt Oostenrijks hotel, veel hout en Oostenrijkse klederdracht. Hotel is zeer groot en wij konden onze kamers bereiken, door een tunnel onder de weg door (tunnel in het hotel). Veel trappen in het hotel aanwezig.

Kamer was ruim en met balkon en had een badkamer met bad.

Wellness-faciliteiten waren matig, er heerste een vervelende sfeer en iedereen zat naar elkaar te kijken.

Personeel leek in eerste instantie niet vriendelijk, maar de pot jam bij vertrek maakte een hoop goed.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Stefanie I, Manager van Hotel Kohlerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2016

Dear JvdN1991,

thank you very much for writing the review about our hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay at the Kohlerhof.

We are looking forward to seeing you again in the near future.

Meanwhile best wishes from the Zillertal,

8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echte Tiroleruitstraling heeft de Kohlerhof. Het restaurant geeft het gevoel van een geoutilleerde productielijn. Alles is zeer efficiënt opgezet, waarbij volume wordt gedraaid, snelle bediening. Kwaliteit acceptabel, maar zeker niet verfijnd of bijzonder. Had een uiensoep, de smaak was wat dun, er bovenop een boterham met kaas. De schnitzel was groot maar niet heel erg lekker, de patat was er onder weggestopt, om de boel warm te houden? Kohlerhof is niet iets om een avondje uitgebreid te eten, meer de snelle hap voor een redelijke prijs.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Stefanie I, Manager van Hotel Kohlerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2016

Dear Bram P.,

thank you very much for taking the time to review our restaurant. It is our aim to provide our guests with delicious meals and we are always open for recommendations. We will take your tips into consideration and we are glad that you enjoyed the overall atmosphere in the restaurant.

We hope that you visit us again in the future.

Kind regards from the Zillertal,
the Kohlerhof-Team

15 maart 2016 beoordeeld

Vier dagen in dit Hotel geweest met een groep van 19 mensen: dat is de kracht van dit hotel. Er zijn zeer veel kamers en bedden. Grote plus is een geweldig en compleet ontbijt. In de avond is het eten geregenereerd. Niet allemaal top, wel met een uitgebreide salade bar. Zwembad en sauna ook aanwezig. Punt van aandacht: de skilift tegenover het hotel heeft geen verbinding met Hochfugen! Dan moet je een half uur met de bus.

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met vrienden
Stefanie I, Manager van Hotel Kohlerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2016

Dear guest,

thank you for taking the time to complete a survey of your stay at our Hotel Kohlerhof.
We appreciate each and every guest comment as we are always looking for ways to enhance our customer experience.

We look forward to seeing you again in the near future!

Best regards,
your Kohlerhof team

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Fugen in overweging
op 1 km afstand
Hotel Bruno
nr. 6 van 11 in Fugen
56 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Kohlerhof geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Kohlerhof

Adres: Hochfuegenerstrasse 84, Fugen 6263, Oostenrijk
Locatie: Oostenrijk > Oostenrijkse Alpen > Tirol > Fugen
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Ski-in/ski-out Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 2 familiehotel in Fugen
Nr. 3 luxe hotel in Fugen
Nr. 3 romantisch hotel in Fugen
Nr. 4 spahotel in Fugen
Nr. 4 ski-in/ski-out-hotel in Fugen
Prijsklasse: € 123 - € 390 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Kohlerhof 4*
Aantal kamers: 146
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Thomas Cook International AG, 5viajes2012 S.L., Thomas Cook International AG en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Kohlerhof met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Aktiv Und Wellnesshotel Kohlerhof

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?