“rokershotel en zeer zeer luidruchtig”
Beoordeling van Hotel Kohlerhof

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Hotel Kohlerhof
Beoordeeld als nr. 4 van 11 hotels in Fugen
13 februari 2016 beoordeeld

wij hebben nogal wat hotels gehad.
dit hotel was super, super eten, super sauna landschap enz echter....... een groot rookhol, tjonge, volgens mij hebben ze nog nooit van afzuiging gehoord..
verder niets geslapen, zeer warm in de kamer waardoor we het raam open wilden zetten, maar laat het nu zo zijn dat de disco met schreeuwend volk midden in de nacht zich direct onder ons raam bevond.

ik hou zelf wel van apreski, maar dit was niet te harden...

Kamertip: kies in ieder geval een kamer aan de "niet straat kant" en vraag een tafel heel ver weg va ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde met familie
Stefanie I, Manager van Hotel Kohlerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2016

Lieber Gast,

vielen Dank, dass du die Zeit gefunden hast ein Feedback zu verfassen.

Es freut uns zu lesen, dass ihr von unserem kulinarischen Angebot und unserem Service so begeistert wart.

In ein paar Jahren wird das allgemeine Rauchverbot in Kraft treten - diesem Gesetz werden wir uns selbstverständlich auch fügen müssen.

Es tut uns sehr leid, dass euer Schlaf von nächtlichen Störenfrieden zerrüttet wurde, leider gibt es immer wieder Leute, die die Nachtruhe nicht respektieren wollen.

Wir würden uns freuen, wenn ihr uns bald wieder besuchen kommt und wünschen euch in der Zwischenzeit alles Gute!

Liebe Grüße aus dem Zillertal,
euer Team vom Kohlerhof

20 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gezinnen met volwassen kinderen,
Ons prima verblijf genoten;prettige kamers, onze keek uit over het sneeuwweitje en beneden was wel t saunazwembad (buiten,recht naar benedenkijkend) in zicht en zacht hoorbare muziek tot 23.00u. Helemaal aan andere zijde was op een eenpersoonskamer geen verwarming te reguleren.
Fijn restaurant met uitgebreide ontbijt en diner keuze.
Prettig personeel overal.
Ook fijne massage van Herr. C.?
Leuk zwembad en prachtige sauna, waar je achter de bar voor extra handdoeken terecht kunt, af en toe is er ook een Löyly( Aufguss)
Heerlijk verblijf al met al..

Verbleef: December, 2015, reisde met familie
Stefanie I, Manager van Hotel Kohlerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2016

Dear guest,
thank you very much for spending your valued time completing a survey and rating our hotel!

We are glad that you enjoyed your stay at our hotel and we hope to see you in the near future.

Best regards,
your Kohlerhof team

26 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op Kerstavond 2015 hier gegeten. We sliepen niet in het hotel, dus zijn alleen in het restaurant geweest. Bediening was vriendelijk en het voorgerecht was er zeer snel. Vooraf reuze garnalen in de knoflook; smaakte top! Als hoofdgerecht de XXL schnitzel. Dat was die inderdaad! En was super lekker. Aanrader. Ook stond er voor iedereen een chocolade kerstman op tafel.

Verbleef: December, 2015, reisde met familie
Stefanie I, Manager van Hotel Kohlerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 januari 2016

Dear guest,

thank you a lot for your positive feedback!

We're very pleased to read that you enjoyed our christmas dinner & it would be great to welcome you again in Fügen some day.

All the best,
the Kohlerhof team

2 juni 2015 beoordeeld

onze kamer was heel groot met een prima balkon.
het eten werd heel goed geserveerd en was erg lekker.
personeel was ook vriendelijk.
kortom een hotel om nog eens naar terug te keren
wellnes en spa zagen er goed verzorgd uit.
meerdere saunas en ook een buitenzwembad was voorhanden.

Kamertip: natuur suites zijn erg groot en rustig gelegen
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
Stefanie I, Manager van Hotel Kohlerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2015

Dear guest,

we're very pleased to hear that you enjoyed your stay and especially the service at our hotel so much!

We'd like to thank you very much for your feedback and the recommendation and we hope to welcome you again soon for more relaxing days at our Kohlerhof Spa!

Allt the best from Fügen,
the team of Hotel Kohlerhof

14 april 2015 beoordeeld

De bediening in de eetzaal was zeer onvriendelijk. Regelmatig was het 's avonds een chaos. Verschillende personeelsleden weigeren je te helpen als je geen Duits spreekt. Wij deden wel moeite om Duits te spreken, maar dan beginnen ze zeer snel te spreken. Elke avond opnieuw een discussie om je rekening op de kamer te laten schrijven. Dit was ook zo bij de andere gasten.
Onze kamer was wel zeer ruim en zeer proper, kuispersoneel deed wel goed hun best en was ook zeer vriendelijk.
Saunacomplex en buitenzwembad was zeer goed.
Ontbijt was in orde.
Wifi was gratis maar zeer traag.
Geen nederlandse zenders of bvn te ontvangen.
Indien je de mogelijkheid hebt kan je veel beter dit hotel boeken kamer + ontbijt en alsnog in hun restaurant te gaan eten, waar het eten ook beter was, de bediening was daar ook niet super.

• Verbleef: April, 2015, reisde met vrienden
15 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wintersport, groot hotel het bestaat feitelijk uit twee hotels welke verbonden zijn via een ondergrondse tunnel.
Hebben het erg leuk gehad, wellness niet in geweest.
Alles is netjes en schoon en gezellig.
Wij waren met een grote groep en dat ging prima. Het restaurant bied voor elk wat wils. Bij het ontbijt ligt er een menu wat je kan invullen, zit daar niets bij dan ga je lekker naar het buffet.
Skies berg je op in de verwarmde kelders.
Kinderen kunnen heerlijk zwemmen.
Het hotel is niet goedkoop.
Eigen apreski bar ook gezellig...

Ga hier zeker nog eens terugkomen.

Verbleef: Februari, 2015
27 februari 2015 beoordeeld

halfpension geboekt voor onze skivakantie en met onze kinderen (11 en 14) op een grote kamer geslapen. Perfect geregeld, ontbijt uitgebreid en hele verblijf dezelfde tafel. Diner keuze uit 5 gerechten en was goed. Leuk zwembad erbij voor de kids. Goede verzorging en schone kamer, prima hotel.

• Verbleef: Februari, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Fugen in overweging
op 1 km afstand
Hotel Bruno
nr. 6 van 11 in Fugen
55 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Kohlerhof geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Kohlerhof

Adres: Hochfuegenerstrasse 84, Fugen 6263, Oostenrijk
Locatie: Oostenrijk > Oostenrijkse Alpen > Tirol > Fugen
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Ski-in/ski-out Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 2 familiehotel in Fugen
Nr. 3 luxe hotel in Fugen
Nr. 3 romantisch hotel in Fugen
Nr. 4 ski-in/ski-out-hotel in Fugen
Nr. 4 spahotel in Fugen
Prijsklasse: € 125 - € 385 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Kohlerhof 4*
Aantal kamers: 146
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Thomas Cook International AG, 5viajes2012 S.L., Thomas Cook International AG en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Kohlerhof met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Aktiv Und Wellnesshotel Kohlerhof

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?