Beoordeeld op 2 januari 2018 via mobiele applicatie

De locatie van dit hotel is perfect! Dat is het grootste pluspunt! De hele dag door wordt er schoongemaakt, ook top! Het ontbijt was goed, maar ik mistte alleen wel echt een croissant... Het diner was compleet in buffetvorm. De soepen en salades waren prima. De rest vond ik niet smakelijk. Wat ik ook mistte was sfeer. Vooral met kerst! Er was helemaal niks bijzonders, behalve een boom en wat kerststerren in de lobby. De eetzaal was een saaie bedoening, waar je strak op elkaar werd gezet. Ik had veel meer van de Oostenrijkse kerst verwacht, heel jammer!

Verbleef: december 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 4 juli 2017 via mobiele applicatie

Het Sporthotel is prima en het eten is niet verkeerd. Houdt er alleen wel rekening mee dat het tussen half 12 en half 2 het drukste is vanwege de kinderklasjes van de skischool die er dan gaan eten.

Verder is het personeel vriendelijk en helpt zo waar nodig. Als je een allergie hebt geen dat dan meteen voor het bestellen al aan dan kijken ze meteen wat ze voor je kunnen betekenen.

Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 maart 2017 via mobiele applicatie

prima hotel aan de piste.
vriendelijke bediening.
ontbijt en diner in buffetvorm. goede kwaliteit.

Uitstekend geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. skischool en oefenweide grenzen aan terras hotel.

nette kamers met flatscreen, minibar en goede bedden.
helaas oogt het wat onderkomen door de tand des tijds.

al met al een prima adres om nogmaals naar toe te gaan.

Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
ATHAlpineResort, Front Office Manager van Sporthotel Fontana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 april 2017

Sehr geehrter Job V,
vielen Dank für Ihre super Bewertung!
Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Urlaub genossen haben und unser Hotel mit voller Punktezahl bewertet haben!
Wir freuen uns bereits auf Ihren nächsten Besuch im Sporthotel Fontana!
Liebe Grüße aus Fieberbrunn,

Beoordeeld op 27 december 2016 via mobiele applicatie

Sporthotel Fontana ligt onderaan de piste en heeft prima faciliteiten voor een heerlijke wintersport vakantie.

Er is een heerlijk zwembad, mooie sauna en prima ruimtes voor de ski's en de schoenen.

Het ontbijt is uitstekend met veel keuze. Het avondeten bestaat uit een keuze tussen drie mogelijkheden voor het hoofdgerecht naast een saladebuffet en twee soorten soep. De keuzes zijn vlees, vis en vegetarisch. De eerste avond was het eten niet goed, droog en smakeloos. De andere avonden was het echter prima. Geen haute cuisine maar echt wel goed eten.

WiFi is alleen beschikbaar in de hal bij de receptie, dat is echt niet meer van deze tijd. Gelukkig konden wij gebruik maken van de wifi van de camping op 200 meter afstand, dat was weliswaar niet gratis maar werkte prima. Maar zou niet nodig moeten zijn.

Wat mij betreft overall een goed hotel dat met een paar aanpassingen (wifi en avondeten) een uitstekend hotel kan zijn.

Verbleef: december 2016, reisde met familie
ATHAlpineResort, Front Office Manager van Sporthotel Fontana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2016

Dear Mr. Jos,
thank you for taking the time to write an Review about our Sporthotel Fontana.
We are looking Forward to welcome you again in our Hotel.
With best regards,
Front Office Manager

Beoordeeld op 17 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hotel twee nachten bezocht met ons gezin (2 jongens van 3 en 6). Ruime kamers, kinderen tot 6 jaar zijn gratis. Het hotel is in de zomer all-inclusive. Ontbijt is ontzettend uitgebreid, avondeten vond ik prima. In de namiddag ook gebak en ijs voor de kinderen. Drinken is ook inclusief, ook alcoholische dranken en na 20:00 zelfs sterke drank tot middernacht. Het zwembad is klein, maar het water is heerlijk warm. Er is een mooie speeltuin en doordeweeks animatie voor de kinderen (helaas niet in het weekend toen wij er waren). De wandeling naar het tussenstation waar ook de lift naartoe gaat is iets meer dan een uur en zeer de moeite waard. Ook voor de kinderen goed te doen. Boven op de berg is er van alles te doen, mooi klimbos en speeltuin, avonturenpad en tegen betaling een bergachtbaan. Als gast van het hotel krijg je korting op veel dingen en mag je gratis met de bus. Wij hebben genoten!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
ATHAlpineResort, Front Office Manager van Sporthotel Fontana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2016

Sehr geehrter Herr Nshepher,
vielen Dank für Ihre tolle Bewertung! Wir freuen uns sehr über Ihr Lob und dass Sie Ihren Urlaub mit Ihrer Familie bei uns im Sporthotel Fontana sehr genossen habt. Wir würden uns freuen Sie wieder einmal bei uns in Fieberbrunn begrüßen zu dürfen!
Mit freundlichen Grüßen,
Front Office Manager