Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met geweldige faciliteiten. Super lekker (indoor)zwembad en heerlijke sauna (incl. Infra rood en stoomsauna). Heerlijk ontbijt. Heel service gericht personeel. Avondeten (all inclusive) kon iets beter.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
ATHAlpineResort, Reservierung van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2018

Dear guest,

thank you very much for your friendly Review.

We are very pleased to see that you liked our Wellness area so much.

Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer , voor acht dagen, in dit prachtige hotel geweest. En weer een feestje! Alles is superschoon, mooi, strak en bijzonder vriendelijke medewerkers. Ontbijtbuffet is grandioos. Diner is ook “sehr sehr gut”. Heerlijke salades iedere avonden erg lekker toetje. Ik had iedere dag een heerlijk stuk vis. Uiteraard ook keus uit vlees en vega.
Welnessbezoek ook iedere dag zalig. Heerlijk warm zwembad en erg mooie sauna, stoombad, infrarood, kruidensauna , douches en mooie relaxtuimte. Lekkere luxe en grote handdoeken.
Oh en dan de huiscocktail!!! Die is echt te lekker! Wel voorzichtig mee zijn, want bevat wel serieuze hoeveelheid alcohol
En savonds erg gezellig en relaxed om in de lounge te verblijven.
Toplocatie!
En dan heb ik nog niet eens de waanzinnig mooie omgeving, met prachtige wandel/klim tochten, genoemd.
Volgend jaar weer een weekje boeken(verheug me nu al op de cocktail).
Foto’s zijn genomen tijdens een wandeling die we van achter het hotel zijn gestart.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner

Dear Chris,

thank you very much for this feedback.

Reviews like yours encourage us every day that we are on the right track.

We are looking forward to welcome you next year again in our hotel and wish you all the best.

Beoordeeld op 13 augustus 2018

Geweldig all in hotel,correct en professioneel personeel met oog voor detail.Geweldig en uitgebreid ontbijt,alsook het diner voor elk wat wils.Arrangement met e-bikes was een voltreffer. Het enige wat we te kort kwamen was tijd. We komen graag terug.

Kamertip: Kamers langs parking zijde hebben geen zon,wat goed is op warme dagen.
  • Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
ATHAlpineResort, Reservation van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2018

Dear Danny,
we want to thank you for taking your time and writing such a nice Review.

We would be pleased to welcome you again in our Hotel.

Beoordeeld op 9 juli 2018

Ligging
Het hotel is gelegen pal naast een kabellift, naast het eigenlijke dorp. De stilte is fijn.

Kamer
Wij boekten dit hotel voor 8 dagen all inclusive. We hadden de standaardkamer. De kamer vonden wij prima in orde, al hadden we als koppel liever een echt tweepersoonsbed ipv twin bedden met apart beddengoed gehad. De douche is goed. Het balkon heeft een fijn uitzicht, maar helaas niet meer zodra je gaat zitten, omdat de balustrade daar te hoog voor is.

Restaurant
Het ontbijt is zeer uitgebreid: lekkere eieren, verse muesli, fruit, veel broodjes, veel beleg, vooral streekproducten. Echt waw. Wat een contrast met de lunch... Die was aangekondigd als soep + salade, maar alleen maar 1 soep, als saladebuffet komkommer, sla, tomaten en mais en nog wat broodjes van het ontbijt vinden wij wel héél karig. Drank was niet voorzien, daarvoor moest je naar de bar. Bovendien is de lunch enkel van 12 tot 13u, je moet je dag ervoor onderbreken. De koffie en thee met cake om 15u is gelukkig uitgebreid. Wij hoorden van veel gasten dat ze uitgebreid ontbijt namen om de lunch niet nodig te hebben. Is een oplossing, maar niet wat ik verwacht bij all inclusive. Voor het avondeten kan je 's ochtends je keuze opgeven: er is steeds keuze uit een bouillon en een roomsoep, er is een vast saladebuffet, als hoofdgerecht een vlees-, vis- of vegetarisch gerecht en er is 1 dessert. Het eten was goed klaargemaakt, maar het had voor ons wat verfijnder gemogen, dit was wat je in elke plaatselijke bistro vond.

Sauna en zwembad
Op een regendag zijn wij de hele dag in het hotel gebleven: om 9u gaat het binnenzwembad open, vanaf 16u is ook de sauna open. Er zijn meerdere sauna's, goede douches en een rustruimte. Ik miste wel iemand van het personeel in het saunagedeelte. De infraroodcabine deed het bv niet, maar dat kon je niet melden.
De kamers werden goed schoongemaakt, het personeel was behulpzaam.

Wij zouden dit hotel opnieuw boeken, maar dan obv logies en ontbijt.

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
ATHAlpineResort, Reservation van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2018

Dear Nancy,

thank you very much for your Feedback.

We are very pleased that you liked your room and enjoyed your stay so much.

We are very sorry that our lunch did not meet your expectations, of course we will pass on your points of criticism and try to develop ourselves further.

Your Team from
Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn

Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

All inclusive hotel. Geweldig personeel. Ruime schone kamers met zithoek, balkon en ligbad. Badjassen en handdoeken voor sauna en zwembad bezoek. Uitmuntend ontbijt (live cooking), summiere lunch, diner buffet.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner

Dear Arnold,

thank you very much for your nice Feedback.

We would be pleased to welcome you again in our Hotel! :)