25 augustus 2017 beoordeeld

Prachtig hotel dat aan de rand van Fieberbrunn ligt. De Bergbahn ligt vlakbij.
Het personeel is erg vriendelijk en het hele hotel is erg schoon. De wellnessruimte is een bezoek waard. Prachtige sauna’s, een binnen zwembad en zonnen terras.
Wij habben een junior suite geboekt. Onze suite op de 4e verdieping had een groot balkon. Het plafond was gemaakt van planken die schuin naast elkaar gemonteerd waren. Bij regen hield je het hier niet droog. Dat was jammer.
Het ontbijt is in buffetvorm en erg uitgebreid. Het diner is ook in buffetvorm en je kunt kiezen uit twee soorten soep en een vlees, vis of vegetarisch gerecht. Een uitgebreid saladebuffet en een nagerecht maken de maaltijd compleet. We hebben heerlijk gegeten. 1 keer per week is het gala-avond en wordt je ontvangen met een glaasje sekt. Het hoofdgerecht wordt dan uitgeserveerd.
De van de all inclusive formule is beperkt tot Zipfer Pils, sekt, witte of droge wijn en fris.
Vanaf 21.00 uur worden aan de all inclusive formule een aantal sterke drankjes toegevoegd.
Van maandag tot en met vrijdag organiseren Edith en Tony wandelingen en fietstochten.
Voor 15 euro per dag kun je een e-bike of een e-mountainbike huren. Er zijn ook arrangementen waar je de hele week over een eigen e-bike kunt beschikken. De fietsen zijn van uitzonderlijk goede kwaliteit en hebben een krachtige motor met 4 standen: eco, tour, sport en turbo en 7 versnellingen. Met de versnelling in 1 of 2 en de turbo stand klim je moeiteloos een helling op.
Wij hebben de wandeling naar de Wildseelodersee Hűtte gemaakt. Deze is pittig maar schitterend. Ook hebben we ons ingeschreven voor drie fietstochten. Edith neemt je mee mee over mooie fietspaden zodat je prachtige uitzichten hebt. Onderweg is er halverwege een stop bij een terras voor een kop koffie, thee of waar je op dat moment zin in hebt.
Op maandagavond was er live muziek. Gerry aus Tirol begon om 20:15 uur met zijn muzikale tijdreis van twee en een half uur. Hij speelt allerlei genres van Creadance Clearwater Revival tot Tiroler krakers.
Wij hebben een schitterend verblijf in het Alpine Resort hotel gehad. Onze verwachtingen waren hoog gespannen, maar zijn flink overtroffen.

Kamertip: Kamers op de 4e verdieping hebben geen afgesloten balkon. Niet handig als het regent.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
30 juli 2017 beoordeeld

Slechts een viertal dagen hier. Ondanks de regen die soms met bakken uit de hemel viel genoten van onze vakantie. Het hotel organiseert heel wat activiteiten en heeft een mooi aanbod aan spa en wellness. Het eten is van een zeer goede kwaliteit, zowel het ontbijt als het avondmaal. Verzorgde gerechten, goede kwaliteit van de aangeboden dranken. Enkele maanden in het jaar biedt het hotel een all-informule. Absoluut een aanrader. Zeer vriendelijk onthaal en bediening in restaurant en bar. Wel betalende parking ondergronds, maar dat lijkt ons normaal. Oh, ja, ruime en cleane kamers met een schitterend panorama!

Kamertip: Alle kamers hebben een mooi panorama
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel met spontane bediening, alles ziet er perfect uit. Elke dag keuze uit verschillende hoofdgerechten, ontbijt goed verzorgd. Berekend op grote hoeveelheden gasten. Personeel is top. De kamers zien er perfect uit. Wij hebben alleen pech met het weer, nu eind juli alleen maar regen, met lage temperaturen. De all inclusive formule werkt goed.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf de ontvangst tot en met het uitschenken alles was er geweldig we hebben zelden een hotel gehad waar alles zo in orde was als hier in het Alpine Resort Hotel, de kamers groot en schoon, het eten elke dag keuze menu's de verzorging van de drankjes en vriendelijkheid van al het personeel. Ook de de verzorging van de gehuurde E- Bike's alles was geweldig. En wij zijn dan ook zeker van plan om nog eens naar terug te gaan, want ook de omgeving om er te fietsen is er geweldig, mooie en goede fietswegen met duidelijke bebording.

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
ATHAlpineResort, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2017

Dear Thei,

thank you for your Review and the nice words.
We are happy that you enjoyed your stay in Alpine Resort this much.

We hope to see you again in our Hotel in the next time and wish you all the best.

Yours AUSTRIA TREND Alpine Resort

23 februari 2017 beoordeeld

Het hotel heeft een zeer goede ligging vlak aan de piste . Ook ondergrondse garage waar we gebruik van hebben gemaakt is zeker een pluspunt . Het ontvangst was zeker een minpunt was onvriendelijk mede omdat we geen duits konden maar wel vlot engels praten moet daarbij wel meedelen dat het om 1 persoon ging de andere dagen konden we bij de rest van het personeel zeker terecht . Het hotel is proper niks op te merken . Een gezellige bar met vriendelijke bediening . Ook een pluspunt waren de ruime lockers in de kelders per kamer waar we op een veilige manier de ski's konden achterlaten . Het ontbijt valt niks over te zeggen was uitstekend alles was er maar avondeten was matig geen viersterren waard . De bediening aan tafel was dan weer top dikke pluim aan het personeel !
Dan nog een groot minpunt is het internet is beneden alle peil in vergelijking met andere hotels waar we reeds verbleven . De kamers zijn voldoende groot wij hadden standaard kamer maar de matrassen om te slapen was minpunt ook twee aparte bedden die uit elkaar schoven is niet alles .
Kort samengevat komen we zeker terug het was een aangename vakantie

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
ATHAlpineResort, Leiter Gästebetreuung van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2017

Dear Kristien,
thank you very much for your assessment.
We take your critisism very sincerely and we will try to improve the mentioned comments.
We would be very happy to welcome you again in our hotel.
Kind regards,
Your team from the Austria Trend Alpine Resort