“E- Bike in en rond Fieberbrunn ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn
Beoordeeld als nr. 1 van 6 hotels in Fieberbrunn
21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf de ontvangst tot en met het uitschenken alles was er geweldig we hebben zelden een hotel gehad waar alles zo in orde was als hier in het Alpine Resort Hotel, de kamers groot en schoon, het eten elke dag keuze menu's de verzorging van de drankjes en vriendelijkheid van al het personeel. Ook de de verzorging van de gehuurde E- Bike's alles was geweldig. En wij zijn dan ook zeker van plan om nog eens naar terug te gaan, want ook de omgeving om er te fietsen is er geweldig, mooie en goede fietswegen met duidelijke bebording.

Verbleef: April, 2017, reisde met vrienden
ATHAlpineResort, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2017

Dear Thei,

thank you for your Review and the nice words.
We are happy that you enjoyed your stay in Alpine Resort this much.

We hope to see you again in our Hotel in the next time and wish you all the best.

Yours AUSTRIA TREND Alpine Resort

23 februari 2017 beoordeeld

Het hotel heeft een zeer goede ligging vlak aan de piste . Ook ondergrondse garage waar we gebruik van hebben gemaakt is zeker een pluspunt . Het ontvangst was zeker een minpunt was onvriendelijk mede omdat we geen duits konden maar wel vlot engels praten moet daarbij wel meedelen dat het om 1 persoon ging de andere dagen konden we bij de rest van het personeel zeker terecht . Het hotel is proper niks op te merken . Een gezellige bar met vriendelijke bediening . Ook een pluspunt waren de ruime lockers in de kelders per kamer waar we op een veilige manier de ski's konden achterlaten . Het ontbijt valt niks over te zeggen was uitstekend alles was er maar avondeten was matig geen viersterren waard . De bediening aan tafel was dan weer top dikke pluim aan het personeel !
Dan nog een groot minpunt is het internet is beneden alle peil in vergelijking met andere hotels waar we reeds verbleven . De kamers zijn voldoende groot wij hadden standaard kamer maar de matrassen om te slapen was minpunt ook twee aparte bedden die uit elkaar schoven is niet alles .
Kort samengevat komen we zeker terug het was een aangename vakantie

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
ATHAlpineResort, Leiter Gästebetreuung van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2017

Dear Kristien,
thank you very much for your assessment.
We take your critisism very sincerely and we will try to improve the mentioned comments.
We would be very happy to welcome you again in our hotel.
Kind regards,
Your team from the Austria Trend Alpine Resort

15 oktober 2016 beoordeeld

Wij zien hier 5 dagen all inclusive geweest via Travelbird inclusief huur E-Bike. De kamers die wij hadden uitzicht op de bergen. Balkon met 2 stoelen en schitterend uitzicht. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden. Het ontbijt, ik heb nog nooit zo'n uitgebreid ontbijt gehad. Lunch hebben we geen gebruik van gemaakt. Van 15.00-17.00 uur van allerlei soorten gebak, ijs, koffie en thee etc. 'S avonds heerlijk buffet, voor ieder wat wils, met een heel uitgebreid saladebuffet. Vanaf 20.00 uur alle soorten sterke drank tot 24.00 uur zoveel als je wilt. Je kunt het zelfs mee naar de kamer nemen. En de fietstochten naar St. Johann in Tirol en Leogang met de E-Bike waren geweldig. Wat een mooie uitzichten. Kortom helemaal de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar!

Kamertip: Kamer 355 en 356
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
ATHAlpineResort, Leiter Gästebetreuung van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2016

Dear Robdebom,
thank you very much for this positive feedback. We are happy that you enjoyed your saty in our hotel this much.
Greetings from Fieberbrunn and hopefully you will visit us again!
Your team from the Austria Trend Alpine Resort

11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op doorreis naar Italie en hadden dit hotel voor 2 nachten geboekt. Heel mooie omgeving waar je de bergen in kan. Verder een mooi en modern hotel kamer van alle luxe voorzien en goed eten, royaal ontbijtbuffet en s avonds ook echt lekker eten veel beter dan je verwacht van een all-in hotel. Echt een aanrader.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
ATHAlpineResort, Leiter Gästebetreuung van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2016

Dear guest,
thank you very much for writing this positive review . We are very happy that you enjoyed your stay in our hotel.
Your hotel-team

5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt zeer mooi en rustig gelegen net boven het centrum van fieberbrunn. Personeel is zeer vriendelijk en kamers netjes en schoon. Alleen het parkeren is moeilijk en er zijn weinig plekken, tenzij je je 4 euro per nacht wil betalen voor de garage, of een heel stuk wil lopen. Verder helemaal top!

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner

Dear Esther,
thank you very much for your assessment.
We are pleased to hear this positive feedback.
As we do not have so many parking facilities in front of the hotel we offer a free parking possibility few metres away.
Your team of the Austria Trend Alpine Resort

4 september 2016 beoordeeld

Mooie locatie en rustig gelegen. De kamers zijn modern ingericht, ruim en van alle gemakken voorzien. Mooie badkamer en apart toilet. Service was goed en personeel in het gehele hotel was zeer vriendelijk. Al inclusief: Ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgt. De lunch bestond uit salade, brood en soep (stelde niet veel voor).
s' Middags om drie uur verschillende soorten cake en ijs. Keuze avondmenu bestond uit 2 verschillende menu's. Je mocht drank mee naar de kamer nemen.
Een klein minpuntje: geen airco in het gehele hotel. Echt een aanrader!

Kamertip: Kamer aan achterzijde en voorzijde bieden goed uitzicht.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden

Dear Margot,
thank you very much for taking your time to write this feedback. We are happy that you enjoyed your stay in our hotel. As in most hotels in Austria we do not have airconditioning due to the mild climate.
We would be very happy to welcome you again in our hotel.
Your hotel-team

1 september 2016 beoordeeld

Het 'Alpine Hotel' in Fieberbrunn in Oostenrijk is een hotel van enkele jaren oud. De standaardkamers zijn redelijk qua grootte. De badkamer is zeer efficiënt ingericht. Er is plaats voor alle potjes, zalfjes, tubes, etc. Het personeel is uiterst vriendelijk en correct. Toen wij er logeerden waren er veel stagiaires en de directie had een perfect oog voor het reilen en zeilen van deze jongeren. Niets dan lof voor de manier waarop dit hotel wordt gerund!
Fieberbrunn is een uitstekend vertrekpunt voor wandelingen in de buurt. Op diverse wandelafstanden zijn almen, waar boeren hun producten aanprijzen of je laten genieten van een smakelijke (biologische) lunch. Er is ook een goed netwerk van bussen: een wandeling wat verder van het hotel is goed mogelijk. Voor de fietser is er een fietsnetwerk. Zorg wel dat je een kaart meeneemt en een e-bike is een must. Nog beter is een e-mountainbike.
Er liggen diverse gezellige plaatsjes in de buurt. Het is daar goed vertoeven op een terras. Een jong (2014) monument dat je moet bezoeken is het Jacobskreuz. Een driedimensionaal kruis met enkele leuke ruimtes met o.a. kunstwerken.
Bovenop het Jacobskreuz heb je een fantastisch uitzicht over de omgeving. Een weekje 'Alpine Hotel' is zeker een succes!

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
ATHAlpineResort, Austria Trend Alpine Resort van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2016

Lieber von Jos,
vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um unser Haus so ausführlich zu bewerten. Über Ihre netten Wort haben wir uns sehr gefreut.
Gerne leiten wir Ihre Komplimente in diesem Zusammenhang auch an unsere Mitarbeiter weiter!

In diesem Sinne würden wir uns sehr freuen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen und verbleiben bis dahin mit schönen Grüßen aus Fieberbrunn.

Ihr Team vom Austria Trend Alpine Resort

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Fieberbrunn in overweging
op 2,9 km afstand
nr. 1 van 2 in Hochfilzen
48 beoordelingen
op 15,4 km afstand
Cordial Golf & Wellness Hotel Reith
Cordial Golf & Wellness Hotel Re ...
nr. 1 van 2 in Reith bei Kitzbuehel
108 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn

Adres: Lindau 18, Fieberbrunn 6391, Oostenrijk
Locatie: Oostenrijk > Oostenrijkse Alpen > Tirol > Fieberbrunn
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Ski-in/ski-out Spa Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 6 hotels in Fieberbrunn
Prijsklasse: € 145 - € 385 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn 4*
Aantal kamers: 144
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Thomas Cook International AG, Hotels.com, Thomas Cook International AG, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Austria Trend Alpine Resort Fieberbrunn Hotel Fieberbrunn

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?