23 februari 2017 beoordeeld

Het hotel heeft een zeer goede ligging vlak aan de piste . Ook ondergrondse garage waar we gebruik van hebben gemaakt is zeker een pluspunt . Het ontvangst was zeker een minpunt was onvriendelijk mede omdat we geen duits konden maar wel vlot engels praten moet daarbij wel meedelen dat het om 1 persoon ging de andere dagen konden we bij de rest van het personeel zeker terecht . Het hotel is proper niks op te merken . Een gezellige bar met vriendelijke bediening . Ook een pluspunt waren de ruime lockers in de kelders per kamer waar we op een veilige manier de ski's konden achterlaten . Het ontbijt valt niks over te zeggen was uitstekend alles was er maar avondeten was matig geen viersterren waard . De bediening aan tafel was dan weer top dikke pluim aan het personeel !
Dan nog een groot minpunt is het internet is beneden alle peil in vergelijking met andere hotels waar we reeds verbleven . De kamers zijn voldoende groot wij hadden standaard kamer maar de matrassen om te slapen was minpunt ook twee aparte bedden die uit elkaar schoven is niet alles .
Kort samengevat komen we zeker terug het was een aangename vakantie

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
ATHAlpineResort, Leiter Gästebetreuung van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2017

Dear Kristien,
thank you very much for your assessment.
We take your critisism very sincerely and we will try to improve the mentioned comments.
We would be very happy to welcome you again in our hotel.
Kind regards,
Your team from the Austria Trend Alpine Resort

15 oktober 2016 beoordeeld

Wij zien hier 5 dagen all inclusive geweest via Travelbird inclusief huur E-Bike. De kamers die wij hadden uitzicht op de bergen. Balkon met 2 stoelen en schitterend uitzicht. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden. Het ontbijt, ik heb nog nooit zo'n uitgebreid ontbijt gehad. Lunch hebben we geen gebruik van gemaakt. Van 15.00-17.00 uur van allerlei soorten gebak, ijs, koffie en thee etc. 'S avonds heerlijk buffet, voor ieder wat wils, met een heel uitgebreid saladebuffet. Vanaf 20.00 uur alle soorten sterke drank tot 24.00 uur zoveel als je wilt. Je kunt het zelfs mee naar de kamer nemen. En de fietstochten naar St. Johann in Tirol en Leogang met de E-Bike waren geweldig. Wat een mooie uitzichten. Kortom helemaal de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar!

Kamertip: Kamer 355 en 356
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
ATHAlpineResort, Leiter Gästebetreuung van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2016

Dear Robdebom,
thank you very much for this positive feedback. We are happy that you enjoyed your saty in our hotel this much.
Greetings from Fieberbrunn and hopefully you will visit us again!
Your team from the Austria Trend Alpine Resort

11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op doorreis naar Italie en hadden dit hotel voor 2 nachten geboekt. Heel mooie omgeving waar je de bergen in kan. Verder een mooi en modern hotel kamer van alle luxe voorzien en goed eten, royaal ontbijtbuffet en s avonds ook echt lekker eten veel beter dan je verwacht van een all-in hotel. Echt een aanrader.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
ATHAlpineResort, Leiter Gästebetreuung van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2016

Dear guest,
thank you very much for writing this positive review . We are very happy that you enjoyed your stay in our hotel.
Your hotel-team

5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt zeer mooi en rustig gelegen net boven het centrum van fieberbrunn. Personeel is zeer vriendelijk en kamers netjes en schoon. Alleen het parkeren is moeilijk en er zijn weinig plekken, tenzij je je 4 euro per nacht wil betalen voor de garage, of een heel stuk wil lopen. Verder helemaal top!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner

Dear Esther,
thank you very much for your assessment.
We are pleased to hear this positive feedback.
As we do not have so many parking facilities in front of the hotel we offer a free parking possibility few metres away.
Your team of the Austria Trend Alpine Resort

4 september 2016 beoordeeld

Mooie locatie en rustig gelegen. De kamers zijn modern ingericht, ruim en van alle gemakken voorzien. Mooie badkamer en apart toilet. Service was goed en personeel in het gehele hotel was zeer vriendelijk. Al inclusief: Ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgt. De lunch bestond uit salade, brood en soep (stelde niet veel voor).
s' Middags om drie uur verschillende soorten cake en ijs. Keuze avondmenu bestond uit 2 verschillende menu's. Je mocht drank mee naar de kamer nemen.
Een klein minpuntje: geen airco in het gehele hotel. Echt een aanrader!

Kamertip: Kamer aan achterzijde en voorzijde bieden goed uitzicht.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden

Dear Margot,
thank you very much for taking your time to write this feedback. We are happy that you enjoyed your stay in our hotel. As in most hotels in Austria we do not have airconditioning due to the mild climate.
We would be very happy to welcome you again in our hotel.
Your hotel-team