Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn
US$ 180*
  • Gratis parkeren
lti alpenhotel Kaiserfels(St Johann in Tirol)
US$ 154*
  • Zwembad
Hotel Auwirt(Fieberbrunn)
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Restaurant
AEON Apartments(St Johann in Tirol)
Agoda.com
Zie aanbieding
Pension Noella(St Johann in Tirol)
FilterenAlle talen
29 juni 2016 beoordeeld

Geweldig hotel. 11 nachten geweest en geen 1 keer zelfde avondmenu gehad, veel Oostenrijkse gerechten. Je kiest 's morgens tussen 2 hoofdschotels en wordt 's avonds in buffetvorm opgediend, zodat je eventueel toch nog kan switchen.. Ook all-in drank uitgebreid, vanaf 20 u o.a. schnaps, whisky Kamers proper en zeer vriendelijk personeel. Zelfs kleinste kamer heeft sofa voorzien (is eventueel slaapplaats voor 3de en 4de persoon).Groot hotel met 140-tal kamers en 3 eetzalen, maar komt toch niet druk over.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
ATHAlpineResort, Leiter Gästebetreuung van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2016

Dear guest,
thank you very much for your positive assessment.
We like to hear that you have enjoyed your stay in our hotel.
Best regards from Fieberbrunn.
Your team of the Austria Trend Alpine Resort.

28 juni 2016 beoordeeld

Een hotel met ideale ligging (vooral in skiseizoen), zeer nette kamers, in een zeer rustige omgeving met heel vriendelijk personeel. De keuken is echter een serieuze minwaarde. Voor een 4-sterren hotel verwacht je een fijnere maaltijd. Dit leek meer op wegrestaurant gastronomie. Het ontbijt was prima in orde, met een ruime keuze aan beleg bij lekker vers brood. Boek dus gerust het hotel met ontbijt, maar zoek een lekker restaurant in de buurt.

Kamertip: Kamers met zicht op pistes hebben de hele dag zon. Zonder airco kan de temperatuur hoog oplopen in de zomer.

Dear Anne,
thank you very much for sending us this feedback. We are sorry that you were not happy with our restaurant. We are trying hard to improve our service so we are really thankful for your criticism.
We would be very pleased to welcome you again in our hotel so that you can convice yourself of our improvements.
Your team of the Austria Trend Alpine Resort

20 juni 2016 beoordeeld

Geweldig hotel, alles was af. Mooie ligging, zwembad, sauna noem maar op. Badjas op de kamer en handdoeken voor sauna en zwembad. Vriendelijk personeel. Je kunt rond het hotel parkeren, op een parkeerplaats nabij of in de garage tegen getaling(4€ per nacht). Nabij wandelroutes. Er wordt in de ochtend veel op sportief gebied georganiseerd. Uurtje van Salzburg. Eten was ook erg goed kortom erg goed.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden
ATHAlpineResort, Leiter Gästebetreuung van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016

Dear Lex,
thank you very much for your positiv feedback.
We are really happy that you have enjoyed your stay and we would be pleased to welcome you in our hotel again.
Kind regards from Fieberbrunn.
Your team of the Austria Trend Alpine Resort

17 juni 2016 beoordeeld

Enigszins verhoogd gelegen naast de skiliften. Hotel vooral geschikt voor wintersporters, maar in de zomer geen toplocatie.
Het hotel is wat on-oostenrijks door zijn grootte en bouwstijl. De inrichting is echter zeer verzorgd en de kamers zijn comfortabel. Jammer dat het balcon zo klein is, geschikt voor slechts 1 persoon. Bedden zijn prima.
Het all-inn verzorgingspakket viel een beetje tegen.
Het ontbijtbuffet was prima in orde. De lunch was wel erg summier en voor wat betreft het diner was het saladebuffet goed, maar de keuze van de overige gangen viel tegen. De koffie die vanaf half twaalf gratis werd geschonken was bepaald niet smakelijk. Maar de verkrijgbare koffie uit de automaat bij het ontbijtbuffet was prima.
Ook de koffie met gebak tussen 3 en 5 uur was geen hoogtepunt.
De service en de schoonmaak in het hotel was voortreffelijk.
Per saldo dus toch wel een 8 voor dit hotel.

Dear guest,
thank you very much for writing this detailled feedback and your comments regarding our all inclusive service. We always appreciate such comments in order to improve our services.
We hope that you enjoyed your stay and we would be very happy to welcome you again in our hotel.
Your hotel-team

12 juni 2016 beoordeeld

Wij hadden dit hotel geboekt met als uitgangspunt dat er enkel volwassen gasten waren. Echter dit was niet het geval, ook al wordt dit via de touroperator aangegeven. De uitleg hiervoor is dat men geen gasten mag weigeren ivm de wetgeving. Dan stel ik mij de vraag waarom men dan dit zo aangeeft. Een vergoeding voor dit hebben we niet gekregen ook al is dit volgens mij contractbreuk.
Hotel op zich was zeer goed, ontbijt uitstekend, avondeten in buffet kan beter. Voor een all in zeker niet slecht.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde alleen

Dear Bart,
thank you very much for your feedback to your stay in our hotel.
In summer we are an adult friendly hotel. This means we do not offer conditions for children. However, sometimes there are a few children in our hotel as well. In this case we ask for your comprehension.
We hope that you enjoyed your stay in our hotel.
Your team from the Austria Trend Alpine Resort