“Geweldig hotel mooie ligging”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn
Beoordeeld als nr. 1 van 6 hotels in Fieberbrunn
20 juni 2016 beoordeeld

Geweldig hotel, alles was af. Mooie ligging, zwembad, sauna noem maar op. Badjas op de kamer en handdoeken voor sauna en zwembad. Vriendelijk personeel. Je kunt rond het hotel parkeren, op een parkeerplaats nabij of in de garage tegen getaling(4€ per nacht). Nabij wandelroutes. Er wordt in de ochtend veel op sportief gebied georganiseerd. Uurtje van Salzburg. Eten was ook erg goed kortom erg goed.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden
ATHAlpineResort, Leiter Gästebetreuung van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016

Dear Lex,
thank you very much for your positiv feedback.
We are really happy that you have enjoyed your stay and we would be pleased to welcome you in our hotel again.
Kind regards from Fieberbrunn.
Your team of the Austria Trend Alpine Resort

17 juni 2016 beoordeeld

Enigszins verhoogd gelegen naast de skiliften. Hotel vooral geschikt voor wintersporters, maar in de zomer geen toplocatie.
Het hotel is wat on-oostenrijks door zijn grootte en bouwstijl. De inrichting is echter zeer verzorgd en de kamers zijn comfortabel. Jammer dat het balcon zo klein is, geschikt voor slechts 1 persoon. Bedden zijn prima.
Het all-inn verzorgingspakket viel een beetje tegen.
Het ontbijtbuffet was prima in orde. De lunch was wel erg summier en voor wat betreft het diner was het saladebuffet goed, maar de keuze van de overige gangen viel tegen. De koffie die vanaf half twaalf gratis werd geschonken was bepaald niet smakelijk. Maar de verkrijgbare koffie uit de automaat bij het ontbijtbuffet was prima.
Ook de koffie met gebak tussen 3 en 5 uur was geen hoogtepunt.
De service en de schoonmaak in het hotel was voortreffelijk.
Per saldo dus toch wel een 8 voor dit hotel.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner

Dear guest,
thank you very much for writing this detailled feedback and your comments regarding our all inclusive service. We always appreciate such comments in order to improve our services.
We hope that you enjoyed your stay and we would be very happy to welcome you again in our hotel.
Your hotel-team

12 juni 2016 beoordeeld

Wij hadden dit hotel geboekt met als uitgangspunt dat er enkel volwassen gasten waren. Echter dit was niet het geval, ook al wordt dit via de touroperator aangegeven. De uitleg hiervoor is dat men geen gasten mag weigeren ivm de wetgeving. Dan stel ik mij de vraag waarom men dan dit zo aangeeft. Een vergoeding voor dit hebben we niet gekregen ook al is dit volgens mij contractbreuk.
Hotel op zich was zeer goed, ontbijt uitstekend, avondeten in buffet kan beter. Voor een all in zeker niet slecht.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde alleen

Dear Bart,
thank you very much for your feedback to your stay in our hotel.
In summer we are an adult friendly hotel. This means we do not offer conditions for children. However, sometimes there are a few children in our hotel as well. In this case we ask for your comprehension.
We hope that you enjoyed your stay in our hotel.
Your team from the Austria Trend Alpine Resort

26 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vinden dit een fantastisch hotel. Hele mooie kamers met een prachtige badkamer. Heel rustgevend met alle comfort. Wij boekten all in. Het eten is geweldig lekker en de bediening supervriendelijk.Er zijn ook een sauna, fitnesszaal en zwembad aanwezig.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
ATHAlpineResort, Guest Relations Manager van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2016

Dear Nicole,
thank you very much for your feedback. We are happy to hear this.
We would be very pleased to welcome you as guests in our hotel again.
Your Austria Trend Alpine Resort Team

15 september 2015 beoordeeld

We zijn in dit mooie hotel geweest. De kamers zijn zeer lux ingericht.
Het hele hotel straalt luxe uit. Het personeel is zeer vriendelijk en correct.
En zijn zeer behulpzaam bij de vragen die je aan hun stelt. Ze zorgen ervoor dat je hier thuis voelt. Het eten is van uitstekende kwaliteit. Hier moet je echt naar toegaan

Kamertip: Kies een kamer aan de voorzijde want dan heb je een prachtig uitzicht
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
Anita1234256, Leiter Gästebetreuung van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2016

Dear Michel,
thank you very much for your nice assessment.
We are so happy that your holiday in our house was so good.
We are looking forward to see you again.

Kind regards to Holland!

Your Austria Trend Alpine Resort Team!

15 september 2015 beoordeeld

Gastvrij en schoon! Uitgebreide ontbijt- en dinerbuffetten met genoeg variaties. Mooie wandelmogelijkheden en fietsgebied! Prima electrische fietsen ter beschikking en mooie routes. Dagelijkse nieuwsbrief met weer en aanraders.

Verbleef: September, 2015

Dear Hermien,

thank you very much for your friendly assessment.

We are looking forward if we can welcome you again.

Kind regards from snowy Fieberbrunn!
Your AUSTRIA TREND Alpine Resort TEAM!

5 september 2015 beoordeeld

dit geboekt bij travelbird voor een prijs waarvan je dacht dit kan niet waar zijn . maar het kan dus wel , ruime kamer met inloopdouche ( geen terras ) ontbijt met alles erop en eraan , tussen 15.00 en 17.00 ijsjes en gebak en s' avonds keuze menu in buffetvorm en daarna in de bar nog genieten van de all-in formule . overdag gebruik gemaakt van de e-bikes om daarna te genieten van het zwembad , 3 saunas , stoombad en infra rood cabine ( inbegrepen )

Kamertip: de wifi werkt niet altijd in de kamers , in de lobby , bar , restaurant perfeckt
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
ATHAlpineResort, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2017

Dear Vraaiman,

thank you very much for your review. We are happy that you enjoyed your stay in AUSTRIA TREND Alpine Resort.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Fieberbrunn in overweging
op 2,9 km afstand
Sport- Wellnesshotel Bichlhof
nr. 23 van 48 in Kitzbühel
84 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn

Adres: Lindau 18, Fieberbrunn 6391, Oostenrijk
Locatie: Oostenrijk > Oostenrijkse Alpen > Tirol > Fieberbrunn
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Ski-in/ski-out Spa Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 6 hotels in Fieberbrunn
Prijsklasse: €148 - €388 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn 4*
Aantal kamers: 144
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Thomas Cook International AG, Thomas Cook International AG, TripOnline SA, Expedia, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Austria Trend Alpine Resort Fieberbrunn Hotel Fieberbrunn

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?