17 juni 2016 beoordeeld

Enigszins verhoogd gelegen naast de skiliften. Hotel vooral geschikt voor wintersporters, maar in de zomer geen toplocatie.
Het hotel is wat on-oostenrijks door zijn grootte en bouwstijl. De inrichting is echter zeer verzorgd en de kamers zijn comfortabel. Jammer dat het balcon zo klein is, geschikt voor slechts 1 persoon. Bedden zijn prima.
Het all-inn verzorgingspakket viel een beetje tegen.
Het ontbijtbuffet was prima in orde. De lunch was wel erg summier en voor wat betreft het diner was het saladebuffet goed, maar de keuze van de overige gangen viel tegen. De koffie die vanaf half twaalf gratis werd geschonken was bepaald niet smakelijk. Maar de verkrijgbare koffie uit de automaat bij het ontbijtbuffet was prima.
Ook de koffie met gebak tussen 3 en 5 uur was geen hoogtepunt.
De service en de schoonmaak in het hotel was voortreffelijk.
Per saldo dus toch wel een 8 voor dit hotel.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
ATHAlpineResort, Leiter Gästebetreuung van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016

Dear guest,
thank you very much for writing this detailled feedback and your comments regarding our all inclusive service. We always appreciate such comments in order to improve our services.
We hope that you enjoyed your stay and we would be very happy to welcome you again in our hotel.
Your hotel-team

12 juni 2016 beoordeeld

Wij hadden dit hotel geboekt met als uitgangspunt dat er enkel volwassen gasten waren. Echter dit was niet het geval, ook al wordt dit via de touroperator aangegeven. De uitleg hiervoor is dat men geen gasten mag weigeren ivm de wetgeving. Dan stel ik mij de vraag waarom men dan dit zo aangeeft. Een vergoeding voor dit hebben we niet gekregen ook al is dit volgens mij contractbreuk.
Hotel op zich was zeer goed, ontbijt uitstekend, avondeten in buffet kan beter. Voor een all in zeker niet slecht.

• Verbleef: mei 2016, reisde alleen

Dear Bart,
thank you very much for your feedback to your stay in our hotel.
In summer we are an adult friendly hotel. This means we do not offer conditions for children. However, sometimes there are a few children in our hotel as well. In this case we ask for your comprehension.
We hope that you enjoyed your stay in our hotel.
Your team from the Austria Trend Alpine Resort

26 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vinden dit een fantastisch hotel. Hele mooie kamers met een prachtige badkamer. Heel rustgevend met alle comfort. Wij boekten all in. Het eten is geweldig lekker en de bediening supervriendelijk.Er zijn ook een sauna, fitnesszaal en zwembad aanwezig.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
ATHAlpineResort, Guest Relations Manager van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2016

Dear Nicole,
thank you very much for your feedback. We are happy to hear this.
We would be very pleased to welcome you as guests in our hotel again.
Your Austria Trend Alpine Resort Team

15 september 2015 beoordeeld

We zijn in dit mooie hotel geweest. De kamers zijn zeer lux ingericht.
Het hele hotel straalt luxe uit. Het personeel is zeer vriendelijk en correct.
En zijn zeer behulpzaam bij de vragen die je aan hun stelt. Ze zorgen ervoor dat je hier thuis voelt. Het eten is van uitstekende kwaliteit. Hier moet je echt naar toegaan

Kamertip: Kies een kamer aan de voorzijde want dan heb je een prachtig uitzicht
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Anita1234256, Leiter Gästebetreuung van Austria Trend Hotel Alpine Resort Fieberbrunn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2016

Dear Michel,
thank you very much for your nice assessment.
We are so happy that your holiday in our house was so good.
We are looking forward to see you again.

Kind regards to Holland!

Your Austria Trend Alpine Resort Team!

15 september 2015 beoordeeld

Gastvrij en schoon! Uitgebreide ontbijt- en dinerbuffetten met genoeg variaties. Mooie wandelmogelijkheden en fietsgebied! Prima electrische fietsen ter beschikking en mooie routes. Dagelijkse nieuwsbrief met weer en aanraders.

Verbleef: september 2015

Dear Hermien,

thank you very much for your friendly assessment.

We are looking forward if we can welcome you again.

Kind regards from snowy Fieberbrunn!
Your AUSTRIA TREND Alpine Resort TEAM!