“Prachtig huis, mooie omgeving voor wintersport op ...”

Beoordeling van Haus Boris

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Coastal74 ...
1 beoordeling
“Prachtig huis, mooie omgeving voor wintersport op welke wijze dan ook.”
Beoordeeld op 11 januari 2018 voor een verblijf in januari 2018

Prachtig huis, mooie omgeving voor wintersport op welke wijze dan ook. Ruim opgezet, vlak naast de piste zonder dat dit drukte met zich meebrengt.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
12 jan 2018
Beste huurder, Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Mijn eerste mooie beoordeling op TripAdvisor! Daar zijn we heel blij mee! En we zien u natuurlijk graag weer terug! Gr. Wilma
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren