Beoordeeld op 22 augustus 2020

de kamers waren heel schoon en de badkamer blonk, het eten was super goed we kregen een kaart waar we gratis van veel dingen gratis gebruik konden maken echt fantastisch de wifi was gratis ook veel parkeergelegenheid vriendelijk personeel er was niets wat we konden afkeuren

Kamertip: er zijn 3 verdiepingen maar geen lift
Beoordeeld op 10 augustus 2020

De kamer was verouderd, maar alles zag er gewoon goed uit. De eigenaresse is zeer vriendelijk en doet er alles aan om je verblijf zo fijn mogelijk te maken. Het eten is lekker, niet extreem veel keuze maar er is genoeg variatie en voor ieder zeker wat wils.

Het hotel ligt goed gelegen voor uitstapjes zoals wandelingen, activiteiten of het bezoeken van andere leuke steden.

Beoordeeld op 10 augustus 2020

We hebben een verblijf van 11 dagen gehad in dit hotel. We verbleven in een appartement iets verderop. Het appartement was erg basic,maar wel ruim en schoon. Om te eten (all inclusive ) moesten we naar het hotel lopen of met de auto (ong 300 meter ).
Het eten was prima,niet te vergelijken met all inclusive in bv Turkije,maar wel goed verzorgd en met streekproducten.
Bediening was netjes en lieve serveersters.
Het grootste pluspunt van dit hotel is de eigenaresse Erika. Een geweldige dame waar geen moeite teveel voor is.
Ze heeft een zware tijd tijdens de corona sluiting gehad en doet alle moeite om het haar gasten naar de zin te maken.
Tevens ligt het hotel centraal gelegen voor leuke uitstapjes.

Beoordeeld op 12 augustus 2019

mooi hotel met ruime parking
nette kamers propere badkamer
heeel lekker eten
vriendelijk
familiehotel met vriendelijke uitbaters
leuke wandelingen in de buurt
molltalergletcher is op 5km
zeker de moeite waard

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

Zeer gastvrij hotel, vriendelijk personeel. Propere kamers (familiekamer). Eten was buffetvorm met keuze uit 2 verschillende gerechten.Goede uitvalsbasis om de streek te verkennen.Met de Kärnten card kan je veel bezienswaardigheden gratis bezoeken.

Datum van verblijf: juli 2019