Beoordeeld op 13 november 2018

Ga niet haar dit hotel waar ze je :
- niet serieus nemen;
- proberen te vergiftigen omdat je ze van te voren hebt gewaarschuwd waar je een shock van krijgt;
- met personeel laten kennismaken die er ronduit veel te sjofel en ongeïnteresseerd bij lopen;
- overladen met personeel dat jou beschouwt als een klasgenoot;
- overladen met personeel dat onderling veelvuldig woorden heeft;
- allerbelabberdst avondeten voorschotelen, zeker niet 4-sterren waardig;
- in een zeer ongezellig restaurant het voedsel aanbieden;
- jouw stoel of bank wegnemen 's avonds in de lounge omdat het personeel daar in zit;
- overladen op het trappenhuis met stank uit de keuken;
- veel en veel te dure prijzen berekenen voor hun belabberde service.

Datum van verblijf: februari 2018
Harmls, Geschäftsführer van Funsport-, Bike- & Skihotelanlage Tauernhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2019

Liebe Familie von Vorame,

Gerne würden wir euch hier bei eurem richtigen Namen und nicht mit eurem Synonym an. Erlaubt Tripadvisor leider nicht.

Wir bedauern es sehr, dass euer Aufenthalt im Tauernhof anders verlaufen ist
als ihr es euch das ausgemalt und bildlich vorgestellt habt.

Wir werben mit "lockere Gourmetsportler", "unkonventionell & leger".
So sind wir und wollen es auch bleiben. Dabei ist unser Service zu 100% 4-Sterne Qualität, nur eben in Jeans serviert
und, wie bei uns in den Salzburger Bergen üblich, im herzlichen "DU".

In den vielen Briefen die ihr uns geschrieben habt, in denen ihr eine Rückzahlung von 100% und mehr fordert,
habt ihr uns ja all eure Details zum Aufenthalt geschildert.
Wir haben euch gerne, weil es uns ein Anliegen ist guten Service zu leisten, von uns aus und ohne Aufforderung
bereits beim ersten Mail 15% zurückgezahlt, weil wir es respektierten, wenn jemand eine komplett andere Vorstellung hat und dann nicht glücklich ist.
Damit war es für euch aber nicht genug und ihr habt "gedroht", wenn wir nicht weiter zahlen, uns eine ganz schlechte Bewertung im Internet zu hinterlassen die alle Menschen lesen können und das würde uns viel mehr schaden als gleich zu zahlen.

Wir wollten uns nicht auf dieses, euer Niveau einlassen und haben auf weitere Rückzahlungen verzichtet.
Mit dem Wissen und Risiko, lieber wieder im Internet von euch zu hören, wenn ihr eure "Erpressung" wahr macht.

Vielen Dank für die Mühe die ihr euch gemacht habt.
Wir haben diese Zeilen nun erhalten.

Sportliche Grüße aus den Salzburger Bergen

Beoordeeld op 3 april 2018 via mobiele applicatie

Voldoet volledig aan verwachting, was mijn tweede keer in dit hotel. Ik had nu een eenpersoonskamer dit was uitstekende kamer echt waar voor je geld! Ontbijt was uitgebreid. Het leuke is als je niet in het hotel eet er veel leuke restaurants in de directe omgeving zijn waar je heerlijk kan eten.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde alleen
Harmls, Geschäftsführer van Funsport-, Bike- & Skihotelanlage Tauernhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2018

DANKE für deinen zweiten Besuch bei uns im Tauernhof - wir hoffen es werden noch mehr ;-) - und deine positiven Eindrücke, die du anderen Reisenden hier hinterlässt. Es freut uns auch, dass dir dein Zimmer gut gefallen hat. Unsere Einzelzimmer Design wurden erst vor 3 Jahren komplett neu gemacht. Es stimmt, es sind in Flachau viele sehr nette Restaurants in Fußwegnähe zum Tauernhof. Auf bald und herzliche Grüße aus Flachau das ganze Team vom Bike- & Skihotel Tauernhof

Beoordeeld op 11 februari 2018

Bushalte vlak voor de deur zodoende makkelijk naar de skigebieden. Wij hadden met 3 personen een familiekamer. Twee aparte slaapkamers en alles zag er prima schoon en netjes uit. Ontbijt ook goed verzorgd en voor elk wat wils. Restaurantruimte niet erg gezellig ingericht. Avondeten vonden wij, over het algemeen, beneden de maat voor een 4 sterrenhotel. Ook de bediening weet niet hoe het hoort. Dames worden niet eerst bediend, terwijl rest van gezelschap nog zit te eten, worden er borden afgeruimd. Saladebuffet wordt klokslag 20.30 uur weggehaald terwijl wij met ons bord daar stonden, en personeel net deed of ze ons niet zagen staan! Heel onbeleefd. Goed, we waren 30 seconden te laat, maar dan kan je nog wel wat zeggen! Personeel geheel niet aardig tegen de gasten, op een enkele na die weer te populair deed. Ook onderlinge verstandhouding tussen personeel, aan de gezichten en gebaren te zien, was niet optimaal Wij hadden een dag, georganiseerd door het hotel à € 25,00, met een skigids geboekt. Moesten om 8.45 uur klaar staan, dus 7 uur de wekker! Komen beneden...sorry de gids is ziek en ze konden geen vervanger vinden! Oké, dan maar voor de volgende dag gereserveerd. Volgende dag, nee nog steeds ziek en geen vervanger. De dag daarop zou het wel kunnen maar....toen was er de hele dag sneeuw voorspeld, dus laat maar zitten! Al met al, dit hotel niet voor herha;ing vatbaar. Jammer!

Datum van verblijf: januari 2018
Theresa_Harml, Leiter Front Office van Funsport-, Bike- & Skihotelanlage Tauernhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2018

Liebe Margaretha!

Danke für dein Feedback und dass du dir Zeit genommen hast,
um uns deinen Eindruck von eurem Urlaub im Tauernhof zu schildern.
Genau solche Bewertungen wie deine helfen uns, damit wir uns ständig verbessern können
und somit jeden einzelnen unserer zukünftigen Gästen zu 100% zu überzeugen.

Wir freuen uns, dass dir die Lage unseres Hauses gefallen hat.
Mit der Bushaltestelle direkt vor der Türe, braucht man seine Ski nicht weit schleppen,
und man wird im 10-Minutentakt kostenlos direkt an einen der drei Hauptlifte in Flachau kutschiert.

Schön, dass ihr euch auch in eurem gebuchten Familienzimmer wohlgefühlt habt :)

Schade, dass wir dich dieses Mal nicht mit unserer Küche überzeugen konnten,
auch unser Serviceteam formiert sich mittlerweile zu einer starken Truppe.
Hier war wirklich aller Anfang schwer, wie du richtig bemerkt hast.
Leider auch durch einige Ausfälle krankheitsbedingt, wie es bei eurem Skiguiding der Fall war.
Diese Situation ist jedoch bereits wieder ausgestanden und alle Teammitglieder der Tauernhof-Family wieder voll im Einsatz,
damit ein reibungsloser Ablauf und das perfekte Service rund um den Gast wieder TOP funktioniert.

Wir freuen uns riesig, wenn wir euch beim nächsten Winterurlaub wieder bei uns begrüßen dürfen
und ihr uns die Chance gebt diese Tage zu den Schönsten im Jahr zu machen.

Bis dahin wünschen wir euch alles Gute
und senden euch sportliche Grüße aus dem Tauernhof
eure TAUERNHOFLER

Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Pluspunten:
- Mooi hotel
- lekker eten en ook kindermenu's
- Goeie fietsen, gratis gebruik heel je verblijf
- speelkamer voor kinderen en jongeren

Minpunten:
- geen enkele kamer heeft vier echte bedden. Je tieners slapen ofwel samen in een "twijfelaar", ofwel apart op slechte zetelbedden. Bovendien zijn de kamers klein.
- sommige appartementen liggen aan de straatzijde waardoor er vaak tot laat in de nacht lawaai is.
- Bij binnenkomen in het hotel krijg je een bandje om je pols, waarmee men weet dat je daar logeert en dat je recht hebt op de all-in. Spijtig genoeg is daar geen controle op. Moslims en roma-zigeuners uit de buurt gaan stiekem het zwembad binnen (gewoon toegankelijk zonder controle) en zetten ook de funsport arena op stelten tot laat in de avond. Ze springen met tien tegelijk op de trampoline, morsen met frisdrank en springen met vuile schoenen. Ze rijden met hun fietsen in groep op de skaterampen en door de sportveldjes. Ze pesten de aanwezige kinderen weg. Onze kinderen durfden gewoon niet in dat funpark of het zwembad. Er is totaal geen controle helaas. Niemand van het hotel doet iets. We namen dit hotel speciaal voor de funsport arena maar daarvoor moet je het dus zeker niet doen!

Datum van verblijf: augustus 2017
Harmls, Leiter Front Office van Funsport-, Bike- & Skihotelanlage Tauernhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2017

Lieve Katia_Katy,

Dank u voor uw tijd en info over uw vakantie. Wij waarderen de vele lof die u over ons schijft, van wat vallemael bij ons gematen heeft.
Wat betreft de kamer,vestigen wij graag uw aandadt, dat het doo u geboehte familie appartment met een tweepersoonsbed en een slaapbank voor twee personen is voorzien. In de iets duurdere familiekamer zou u 4 standaardbeeden. Dit staat echter zeer goed in elle beschijving weergegeren.
De totaal m² zijn goed angegeren met 34 m² voor het familieappartment, en vanaf 42 m² voor de familiekamer. Wij zouda juliie en vriedelijk op willen wijsen, bier de volgende keer opte willer letten.
U heeft osdas uw verlijt in Tauernhof de Flachauer Straatfestivals kunnen erveren. Tijdens die twee aronden, eens per jaat, wordt de Funsporthal voor alle besoekers van het festival open gesteld. Alle andere dsogen sijn exhsiat enhel voor de gasten van Tauernhof en Harmls Aparthotel.
Enige andere Flachau bezoekers vit onliggende hotels, komen hier uit de Arabische Emiraten en deze kinderen konen niet altijd evenveel gerip voor anderen.
Het spijtors dat uw hinderen sich door deze kinderen gesoort voelden. De centrale ligging in het dorp loht vete kijklustigen haar de hal. Alle bezoekers zon der Tauernhof Band worden echter zondor uitzosderisg door onze medeworkers uit de hal uitgewesen. Wij vragen u om begrip, dat we niet van 7 tot 22 uur zonder onderbreking eze taak kunnen vorvullen, endat er zich een of ander "illegale bezoeker" in de hal bevindt.
Dit past niet in ohse denwijse. Wijwasen u een nog en mooie tijd en vorbeugen onserup, u de homerde vakantie werkemogen begroeten.

Herzliche Grüße aus Flachau
Euer Tauernhof-Team

Beoordeeld op 9 november 2016

Ook bij ons tweede bezoek kon dit Hotel ons echt bekoren. Mooie kamers, vooral de vernieuwde kamers zijn heel comfortabel. Heel lekker en gezond eten en ook een zeer aangename wellness en zwembad. Maar wat het hotel echt uniek maakt (in het zomerseizoen) zijn de dagelijks begeleide mountainbike-tochten. Ervaren instructeurs gidsen je naar plaatsen waar je alleen nooit zou komen. Voor liefhebbers van race-fietsen is er tweemaal per week een rit gepland. Deze tochten alsook het gebruik van (Top) fietsen zijn inbegrepen in het pakket. Minder sportieve fietsers kunnen ook gebruikmaken van de grote voorraad beschikbare fietsen om de streek te verkennen . Voor de jeugd is er naast het zwembad een heus skatepark, pumptrack, trampoline en nog meer in een overdekte hal (handig bij minder mooi weer). Kortom een prachtig hotel voorzien van zeer vele (sportieve) extra's. Maak er dan ook gebruik van.

Datum van verblijf: juli 2016