“Lekkere hamburgers!”

Paularei
Geclassificeerd als nr. 5 van 46 Restaurants in Flachau
Keukens: Pizzeria, Fastfood
28 januari 2019 beoordeeld

Mooie ruime en leuk ingerichte eetruimte met uitstekende bediening en fantastische hamburgers. Je komt hier niet voor de culinaire ervaring, maar gewoon voor een leuke avond met vrienden. Nadien gezellig nog wat hangen aan de bar, meer moet dat niet zijn toch?

Datum van bezoek: januari 2019
AlpenhofF, Inhaber van Paularei, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2019

Dear Filip,
thanks for your great comment.
See you soon!
Team Paularei

31 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Paulerei is een modern, leuk ingericht restaurant met vriendelijk personeel waar ik behalve voor prima eten ook een avond naar toe zou gaan om met vriendinnen te borrelen.

Datum van bezoek: december 2018

Dear Germadebont,
thanks for your great comment.
See you soon!

30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant, verschillende gerechten. Wel oplettten of meedelen dat je niet te snel je eten krijgt. Voor je het weet sta je met 10 minuten weer buiten. Rustig aan dus. Verder gave entourage, aardige en vlotte bediening (misschien zelfs iets te vlot)

Datum van bezoek: januari 2018

Dear Leonippel,
Thanks for your great comment.
Kind regards
Team-Paularei

30 juli 2018 beoordeeld

Heel hip opgezet restaurant. Wel groots van opzet. Prima stoelen en genoeg ruimte.
In de zomer niet zo druk als in de winter, maar ook echt prima kwaliteit van service en eten. We zijn hier 2x geweest in 2 weken tijd. Simpele, maar toch brede kaart. Hamburgers, pasta's, wraps, salades, curry' en lokale specialiteiten. Ook kindermenuutje. Aan te bevelen!

Datum van bezoek: juli 2018
24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de Paularei kan je lekker eten in een ongedwongen sfeer. Een moderne keuken met voor ieder wat wils. Van Thaise curry tot pizza er staat zelfs een grass-fed bavette op de kaart wat een erg lekker stukje vlees is.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Paularei bekeken, bekeken ook

In Paularei geweest? Deel je ervaringen!