“dubbel gevoel”

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

werden prima ontvangen
er kan in twee shifts worden gegeten, vanaf 17.30 tot uiterlijk 19.45
en vanaf 20.00
we zochten een wijn uit waar ik benieuwd naar was serveerster stelde voor dat ik die eerst zou proeven, top voorstel.
we namen de wijn, bestelde ons eten.
salade was goed
daar had ik een pizza, die was helaas niet helemaal gaar
kan gebeuren, stelde voor dat ze hem nog even in de oven zouden doen.
wat schetste mijn verbazing, ik kreeg een nieuwe, prima had niet gehoeven.
jammer is het dan dat niemand meer langs komt om te vragen of nu alles naar wens was.
ook zagen we niemand meer om de wijn in te schenken.
of te vragen of we een dessert of koffie wilde, jammer!
ze moeten op leten dat het geen vreet schuur wordt, zou jammer zijn, is verder een leuke tent met eigenlijk ook prima bediening, die bij goede begeleiding net dat extra's kan brengen

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke nieuw restaurant & bar. Moderne inrichting met veel verschillende zithoekjes. Publiek is heel divers van jong tot oud, van vriendengroepen tot stellen met kinderen. Voldoende keuze op de kaart, het eten is oké (vandaar de drie punten) de frietjes die bijna overal bij geserveerd worden zijn wel erg zout en het vlees was niet altijd even mals.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelofelijk vriendelijke bediening. Leuke menukaart waarin zowel volwassenen als kinderen hun ding kunnen vinden. Hoewel het een erg grote zaal is, is het er toch heel gezellig. Tof gedaan!

19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hier gegeten. Leuke moderne zaak met uitgebreide wereldkaart. Kwaliteit van het eten is goed, maar ook niet meer dan dat.

2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hippe tent,aardige bediening,pizza was goed maar het red thai was smaakloos en niet lekker,vlak van smaak,de kok was duidelijk nog nooit in Thailand geweest,totaal geen gevoel voor dit gerecht,jammer maar haal het van de kaart

Reizigers die Paularei bekeken, bekeken ook

In Paularei geweest? Deel je ervaringen!