“Mooi terras”

Berggasthof Sattelbauer
Geclassificeerd als nr. 2 van 46 Restaurants in Flachau
Keukens: Oostenrijks
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk gelegen restaurant op een mooie avond lekker op het terras typisch Oostenrijks gegeten.
Komen zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: augustus 2018

16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten niets speciaal wel leuk om te rodelen ook te voet haalbaar al kan je dan bezweet aankomen . Eten is niet top maar zeker ook niet slecht. Meer voor het rodelen dus

Datum van bezoek: februari 2019
5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kan me zo voorstellen hoe leuk het moet zijn om hier in de winter te eten en dan naar beneden rodelen.We waren hier in sept dus dat ging hem niet worden.Een geweldige locatie we hebben hier heerlijk gegeten echt een aanrader om een keer naar boven te rijden!!

Datum van bezoek: september 2018
20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuk authentiek Oostenrijks restaurant met perfecte schnitzels. Het leuke van deze plek is dat je na het eten met de slee terug kunt rodelen naar het dorp. Aanrader!

Datum van bezoek: februari 2018
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sattelbauer is mooi buitenaf gelegen op zo'n 1.300 meter hoogte, in de buurt van Flachau. Schitterend oud en origineel pand, met een zeer goede horecabestemming: vriendelijk en vlot personeel en fantastisch eten! Grillteller en Wiener vom Kalb zeker proberen!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Berggasthof Sattelbauer bekeken, bekeken ook

In Berggasthof Sattelbauer geweest? Deel je ervaringen!