“Heerlijke Bauernkost!”

Berggasthof Sattelbauer
Geclassificeerd als nr. 4 van 42 Restaurants in Flachau
Keukens: Oostenrijks
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sattelbauer is mooi buitenaf gelegen op zo'n 1.300 meter hoogte, in de buurt van Flachau. Schitterend oud en origineel pand, met een zeer goede horecabestemming: vriendelijk en vlot personeel en fantastisch eten! Grillteller en Wiener vom Kalb zeker proberen!

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in Flachau bent ga dan eens een keertje aan de andere kant in het dal de berg op! (Daar waar je de vele zonnepanelen ziet liggen). Hier ligt de gezellige Berggasthof Sattelbauer. Je kan er een drankje doen maar ook goed lunchen en/of een hapje eten. Buiten is er een mooi terras met een prachtig uitzicht. Tevens kun je vanuit hier mooie wandelingen maken!

30 januari 2017 beoordeeld

Een prachtplek boven op de alm. In de winter op en top sfeervol en gezellig eten met live muziek en daarna met de rodel naar beneden. DOEN!

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange fietstocht kwamen we boven aan en toen bleek dat het gasthof op maandag gesloten was. We stonden wat uit te puffen en de kinderen waren even aan het spelen op de glijbaan, toen kwam de chef naar buiten en vroeg of we met de kinderen naar boven gefietst waren. Na een bevestiging van onze kant zei hij dan hebben jullie waarschijnlijk wel dorst, en ging hij ondanks dat ze gesloten waren toch drankjes en zo voor ons regelen. Top dus!

21 maart 2016 beoordeeld

Oostenrijk ten top! Letterlijk en figuurlijk. Boven op de berg staat dit unieke restaurant. Want (h)eerlijk eten tegen redelijke prijzen. Prettige en gezellige bediening. Grote porties, zodat je met veel gewicht op de slee naar beneden kan. Wat gaat het soms hard, op deze lange sleetocht door het donkere bos. Wat een unieke combi van oostenrijks plezier! Helaas ben je wel afhankelijk van de taxi die je eerst naar boven moet brengen. Maar dit is zeker de moeite waard!!!

Reizigers die Berggasthof Sattelbauer bekeken, bekeken ook

In Berggasthof Sattelbauer geweest? Deel je ervaringen!