“Maier en de tomba’s”

Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed gegeten enkel de garçon die vroeg om een fooi vind ik niet ok (nooit eingenlijk in Europa; ik vraag me af wat ‘extra’ hij zou gedaan hebben)
Wel super gezellig en lekker

Datum van bezoek: februari 2019

9 augustus 2018 beoordeeld

Doorverwezen door de eigenaresse van nabijgelegen B&B waar we verbleven op doorreis in de zomer.
Wandelingetje omhoog wordt beloond met een zeer vriendelijke ontvangst en mooi terras. Leuke kaart met veel locale producten maar ook gezonde opties. Voor kinderen ook genoeg keus. Service was erg goed, een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018
27 maart 2018 beoordeeld

Opnieuw de wintersportvakantie bij de Holzwurm afgesloten en het was weer genieten.
Fors uitgebreid inmiddels.
De bediening is goed, vriendelijk en attent. Echt een aanrader!!

Datum van bezoek: maart 2018
5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna aan het einde van de Herman Maier piste zie je aan de linkerkant dit restaurant. Het is veel rustiger tijdens de lunch dan beneden bij de Hofstadl of boven op de berg. We hebben hier heerlijk zitten lunchen! Allebei gekozen voor de hamburger, deze was goed van smaak. Ietsje duurder dan de overige restaurants, maar naar ons idee is dit het wel waard!

Datum van bezoek: januari 2018
20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op loopafstand van het huisje hier op avond 1 gegeten. Leuke bediening, bijzondere smaakcombi's voor de toetjes en verder vooral lekkere regionale specialiteiten

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Zum Holzwurm bekeken, bekeken ook

In Zum Holzwurm geweest? Deel je ervaringen!