Beoordeeld op 4 maart 2018 via mobiele applicatie

Tophotel, goede ligging. Vriendelijk zakelijk personeel met 1 uitschieter. De ober die op lange Frans lijkt. Heerlijke bedden. Waar naar geld. Wel hadden we geprobeerd een dag extra te boeken maar dit kostte de helft duurder á 200€ per persoon dan ons normale verblijf terwijl ik op booking.com op die dag een bedrag zag staan welke de helft was wat wij normaal betaalden. Wij betaalden normaal 123€ per nacht per persoon maar konden via booking.com een kamer voor 123€ krijgen.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 1 december 2016

Voor de wintersport niets mis mee, maar dan wel niet met een groep met meer als 4.
Ontbijt is goed typisch Oostenrijks, Avond eten ook niet slecht maar geen hoogdravend, en gezien dat de planning alle nationaliteiten bij elkaar zet, is er ook geen internationale mix. Zo zaten wij bij een ander Nederlands stel een een groep van ongeveer 12 dames die er waren voor de fun. S'avond in het hotel niets te doen hooguit aan een te kleine bar zitten waar aan de bar de zit perfect was maar aan de overkant zag er leuk uit maar niet om te zitten. Dus conclusie, na het Apres Skieen eten en naar bed. Want lang natafelen kan niet na het dessert, moet namelijk opdekken voor ontbijt, of met zijn alle naar de bar. Maar bij 10 is die vol. Dus druk, dus wachten, want bediening is niet snel. Verder zijn de kamers en douche schoon maar ook geen hoogdravers. Dus, eenmalig voor mij.

Kamertip: Alle kamers liggen goed of slecht, ligt wat je wilt, kan alle kanten op. Kamers zijn allemaal qua inrichting het zelfde.
Beoordeeld op 19 juli 2016

Rustig gelegen aan de rand van het dorp met eigen parkeerplaats, bijzonder vriendelijk en gastvrij personeel, mooie traditionele Oostenrijkse kamers en badkamer. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 21 maart 2016

Het is een mooi schoon hotel 3 min. van de t.o. liggende stoeltjeslift.
De kamers zijn mooi en sfeervol ingericht, prima bedden, met een fijn zitje en een loveseat waar je heerlijk kunt zitten. (incl. elke dag een fles water op je tafeltje)
We hadden een mooi balkon met zitje aan de achterzijde, deze deel je met de buren.De badkamer is prima, incl. föhn.
Het ontbijt was uitstekend, alles wat je maar wensen kon was er, zelfs de eieren kunnen naar wens gebakken worden.
Het avondeten was middelmatig. Het werd erg mooi opgediend, je hebt keuze uit vlees, vis en vegetarisch en 2x per week een buffet, Italiaans en Bauer.
Het was echter niet smaakvol, thuis kook ik beter, gekookt vlees, forel met een vieze grondsmaak( werd wel gelijk vervangen door iets anders)
De voorgerechten, soep en nagerechten waren wel goed.
Het is echter wel onrustig s'avonds, het personeel loopt heen en weer te rennen om iedereen te bedienen, hebben geen tijd voor een praatje en dienen achter elkaar de maaltijden op. Pauze tussen de gangen werd wel gevraagd maar meestal niet gehonoreerd, kreeg je toch binnen 5 min. de volgende gang. Het gaf je het gevoel dat je snel moest eten en je had binnen een uur je 5 gangen diner achter de kiezen.
De wijnen van het huis zijn goed, maar aan de prijzige kant voor een huiswijn 27 tot 32 euro per fles. De andere wijnen zijn nog duurder.
Het is een kindvriendelijk hotel, maar we hebben überhaupt geen last gehad van de kinderen die er waren, bovendien hebben ze ook een speelkamer, speelgoed en spelletjes en worden de kinderen een paar keer per week bezig gehouden met o.a. kaisersmarnn maken.
Verder hebben ze een afgesloten ruime skikelder, voor je skies en schoenen, verwarmd.
Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam, je voelt je zeer welkom.

Kamertip: aan de achterzijde kamer met balkon die je wel deelt met de buren
Beoordeeld op 8 maart 2016

met mijn gezin bestaande uit 15 personen een super week gehad in hotel Reslwirt. Een hele vriendelijke en attente directie. Ook de receptie, de obers en alle andere medewerkers waren zeer goed en vriendelijk. Mooie en hele schone kamers. Rustige ligging, ook komend door goede raamisolatie. Uitstekend ontbijt. Elke middag een niet al te uitgebreide maar wel smakelijke jausse. Het diner bestaande uit 5 gangen met keuze menu was zonder meer goed tot uitstekend en er werd ook een goed glas wijn geschonken. De ligging is perfect t.o.v. de pistes, de uitgaansgelegenheden en winkels. Ruim voldoende parkeermogelijkheden voor en achter het hotel. Een hotel om volgend jaar terug te komen hetgeen we dan ook meteen ter plekke geregeld hebben. O ja, de bedden waren goed en was het matras iets te zacht of te hard, werd er meteen een ander matras gebracht. Klasse.

Kamertip: De kamers aan de achterzijde hebben een balkon en de andere meestal een frans balkon. Er zijn ook familiekamers en suites..