“Erg lekker gegeten”

Geclassificeerd als nr. 2 van 174 Restaurants in Almere
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed concept. Prettige sfeer, vriendelijke bediening. Schone toiletten. Lekker tafelen onder het genot van een prima borreltje.

27 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben heerlijk gegeten, de bediening was heel vriendelijk en zeer correct. Gezellige sfeer en prijs-kwaliteit verhouding is echt heel goed!!

Een absolute aanrader!!

25 mei 2018 beoordeeld

Op 22 mei in de Bergerrie gegeten met mijn vriendin.
Als voorgerecht hadden we een ragout bakje en een vitello tonato. Vooral de vitello was heerlijk.
Als hoofdgerecht hadden we een runder biefstuk en asperges met schofilet.
Het dessert was aardbeien met aardbeienijs met slagroom en een aardbeien stracciatella.
Het was weer heerlijk. Bediening is zeer vriendelijk.
Al vele jaren een van de beste restaurants in Almere.
Advies is wel om te reserveren ook doordeweeks dagen.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, vriendelijke bediening!
Toetje met vuurwerk. Goed betaalbaar.
Twee vegan gasten waren welkom zonder vegankaart.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom hier inmiddels al wat jaartjes, altijd vriendelijke bediening en eten is echt geweldig hier. Iedere keer als we familie of vrienden hier mee naartoe nemen willen ze de keer erop dat we weer gaan eten weer hierheen. Is wel verstandig om te reserveren, aangezien het vaak vol zit. Eten is fantastisch en niet duur ook.

Reizigers die De Bergerrie bekeken, bekeken ook

In De Bergerrie geweest? Deel je ervaringen!