“Bruiloft”
Beoordeling van View Almere

View Almere
Reserveren met
View Almere is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 13 van 175 Restaurants in Almere
5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De aankleding van de zaal en terras was prachtig. Bediening heel vriendelijk. Met heerlijke hapjes en lekkere drankjes. Vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht over het water. Zeker een aanrader.

24 mei 2018 beoordeeld

Op 28 April een feest gegeven voor 70 familieleden,vrienden en collega's
Prettige ontvangst door Joey ( eigenaar ) bij de eerste afspraak,alles doorgenomen
en hij gaf ons waardevolle tips en denkt mee om kosten niet onnodig omhoog te brengen. Het feest was een onvergetelijke ervaring met uitstekend eten ( BBQ ),
muziek ook geregeld door de View en zeer vriendelijke en ervaren bediening die
werkelijk op ieder moment klaar stond. Chapeau !!

28 april 2018 beoordeeld

De bediening was plezierig, de kok volgens mij in een goed humeur, want het eten was echt lekker. Ik was er een tijdje niet meer geweest, maar ik werd prettig verrast. Ga ik binnenkort nog eens doen. De locatie is geweldig, van de weg af even onzichtbaar vanwege het werk aan de weg. Maar een goeie ervaring.

8 april 2018 beoordeeld

7/4 bij View gegeten met vrienden. Vooraf proeverij van voorgerechten en carpaccio, hoofdgerecht black-anges burger, kipsaté en thaisekipsalade, En toe koffie, thee en cheesecake. Heerlijk gegeten -eten prima klaargemaakt, compliment aan de kok- en vriendelijke bediening. Bediening ging een paar keer mis met serveren drankjes en dessert, maar is goed opgepakt (en rekening was correct).
Was de eerste keer dat we hier aten. Was afgegaan op recensies. Is goed bevallen en komen bij gelegenheid hier zeker nog eens terug. Leuke locatie en lekkere (kuip)stoelen en leuk uitzicht over het weerwater op de sky-line van Almere, aan de rand van de floriade in aanbouw.

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer fijne en plezierige bediening.

Lekkere wijn en super eten.

Het 3-gangen shared menu is zeer veel en uitgebreid. Vlees, vis etc. Allemaal erg smakelijk

Reizigers die View Almere bekeken, bekeken ook

In View Almere geweest? Deel je ervaringen!