“Typisch La Cubanita ”

Geclassificeerd als nr. 99 van 174 Restaurants in Almere
Keukens: Spaans
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch La Cubanita!
Goed concept. Onbeperkt tapas voor een vaste prijs, alleen de drankjes komen daar nog bij.
Vriendelijke en snelle bediening. Niet zo heel schone toiletten...

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was zeer matig. Gerechten kwamen niet of te laat. Wij zullen niet meer terug gaan. De zogenaamde cocktails waren ook niet lekker.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet goed bestellingen komen niet zijn koud mascarpone taart bevroren gewoon slecht. En duurt lang voor eten komt

20 mei 2018 beoordeeld

Als we gaan shoppen in Almere boeken we standaard La Cubanita helaas viel het dit keer tegen. Bepaalde gerechten waren niet lekker op smaak, te vet of gewoon over de datum zoals de ham bij de meloen. Ze waren voorheen gewoon goed helaas nu maar gemiddeld. daarnaast amper beweegruimte doordat er een hele lange tafel opgesteld stond voor een vrijgezellenfestje. Bediening was voorheen ook beter nu leek het of men je weg wilde hebben. Cocktail was wel erg lekker.

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

La cubanita is top! Altijd gezellig, goede cocktails en de kaart voor ieder wat Wills. De tapas zijn betaalbaar en de bediening vriendelijk! Ik kom terug!

Reizigers die La Cubanita bekeken, bekeken ook

In La Cubanita geweest? Deel je ervaringen!