“Snel en makkelijk”

WOODSTONE Pizza and Wine Almere
Geclassificeerd als nr. 9 van 172 Restaurants in Almere
Keukens: Italiaans, Wijnbar
Dineropties: Diner, Reserveringen
Beschrijving: WOODSTONE Pizza and Wine is de nieuwe generatie in pizza! Een hip restaurant met een informele maar toch stijlvolle sfeer. Het ontworpen interieur is het tegenovergestelde van dat wat je zou verwachten van een “pizzeria”. Een modern design met strakke lijnen, aardse kleuren en met in de open keuken een enorme, oranje gekleurde steenoven als kloppend hart van de zaak. Waarom oranje? Op deze manier laten ze zien dat de traditionele Italiaanse pizza bij WOODSTONE absoluut een Nederlandse twist heeft gekregen. Het verrassende menu biedt een uitgebreide keuze uit Italiaanse lunch tapas (Cicchetti) en broodjes, pasta’s, salades en natuurlijk de specialiteit: pizza. Maar WOODSTONE is allesbehalve een typische doorsnee pizzeria. Bij WOODSTONE is het echt “culinair genieten van pizza” doordat ze zich onderscheiden door het gebruik van gedurfde smaakcombinaties, verantwoorde ingrediënten, een uitgebreide keus voor vegetariërs en pizza’s met weinig calorieën.
3 april 2018 beoordeeld

Een bezoek bij Woodstone is bijna altijd mogelijk, ongeacht de drukte. Zonder reserveren houden ze vaak extra plekken over. Het eten, vooral de antipasti en salades en pizza's, zijn zeer aan te bevelen. Ook de lunch is goed, met veel keuzemogelijkheden. Ook voor mensen met dieetwensen of een veganistische eetstijl zijn er mogelijkheden.

Wood S, Public Relations Manager van WOODSTONE Pizza and Wine Almere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 april 2018

Hoi DagmarYlva, dank je wel voor je recensie en je complimenten. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je WOODSTONE hebt ervaren zoals wij dat voor ogen hebben. Nogmaals bedankt en tot de volgende keer. Mvg, WOODSTONE Support Office

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is goed. Beperkte maar aparte keuze van pizza beleg. Zeer vriendelijke bediening. Prijzen zijn prima. Zeker niet te duur.

Wood S, Public Relations Manager van WOODSTONE Pizza and Wine Almere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 april 2018

Hoi Ritchel, bedankt voor je feedback en je complimenten. Fijn ook om te lezen dat alles verliep zoals wij dat voor ogen hebben.Tot de volgende keer dan maar. Mvg, WOODSTONE Support Office

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom hier zo nu en dan. Op piekmomenten wel erg druk. Ook nu moesten we 15 minuten wachten op tafeltje. Pizza’s zijn erg lekker. Goede keuze uit salades ook.

Bedankt voor je recensie en je complimenten cwboom! Wij vinden het altijd leuk om iets te horen van gasten die vaker bij ons eten want zo weten we ook dat we nog goed bezig zijn. Hopelijk tot snel. Mvg, WOODSTONE Support Office

30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede pizza’s en leuke variaties! De moeite waard om vaker heen te gaan en meerdere pizza’s te proberen!

Hoi Roald22, dank je wel voor je recensie en wat fijn om te horen dat je van onze pizza's hebt genoten. Tot de volgende keer dan maar! Mvg, WOODSTONE Support Office

28 maart 2018 beoordeeld

Goed eten, de pizza's zijn traditioneel gebakken en lekker. De service is altijd aardig. Een geschikt avondje eten!

Wood S, Public Relations Manager van WOODSTONE Pizza and Wine Almere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2018

Dank je wel voor je recensie Yannick! Wat fijn om te horen dat je lekker hebt gegeten! Tot de volgende keer! Mvg, WOODSTONE Support Office

Reizigers die WOODSTONE Pizza and Wine Almere bekeken, bekeken ook

Almere, Flevoland

In WOODSTONE Pizza and Wine Almere geweest? Deel je ervaringen!