“Ook ideaal voor een lekkere zakelijke lunch!”
Beoordeling van Tante Truus

Tante Truus
Geclassificeerd als nr. 5 van 174 Restaurants in Almere
27 maart 2018 beoordeeld

Eerlijk en heerlijk eten! Fraai en kleurrijk interieur.
Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel.
Ruime menukaart met veel keuzes, doordacht bestelsysteem waardoor fouten uitgesloten worden. Snelle bediening, dus ook ideaal voor de zakelijke lunch.
Parkeren openbaar in de omgeving. Prima bereikbaar met openbaar vervoer, bus en trein op loopafstand.

11 februari 2018 beoordeeld

Als ik tijdens het winkelen trek in koffie of een broodje heb, is voor mij Tante Truus de plek. Daar werkt men met enthousiasme, met lieve, trotse mensen. Mijn mond op mond reklame voor Tante Truus zal nooit stoppen, evenals voor het Eksternest te Almere. Dit restaurant is dus in mijn woonplaats, waar natuurlijk ook veel toeristen komen.

22 januari 2018 beoordeeld

Natuurlijk, Tante Truus.....
Of je nu een kop koffie met een stuk appeltaart neemt of echt een hapje gaat eten, het is allemaal even lekker. De bediening, ach, wat moet je daar over zeggen behalve dat er veel horeca etablissementen er heel wat van kunnen leren. Natuurlijk kan het soms iets langer duren maar dat maakt de vriendelijkheid van het personeel al dubbel en dwars goed.
Wij komen er in ieder geval graag !!

4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten bij Tante Truus. Vers bereid, goede bediening, leuke gezellige sfeer, kortom een echte aanrader!

22 december 2017 beoordeeld

Tante Truus is een begrip in Almere. AL jaren bieden ze heerlijke koffie, taart, lunches etc. voor een mooie prijs. De bediening is handen van mensen met een beperking en dat geeft altijd een leuke twist aan het bezoek.
Ik kom er graag en niet alleen voor het eten en drinken. Ook het winkeltje met ouderwets snoepgoed is erg leuk (en lekker).

Reizigers die Tante Truus bekeken, bekeken ook

Almere, Flevoland

In Tante Truus geweest? Deel je ervaringen!