“Prima vertoeven”

OF
Geclassificeerd als nr. 5 van 197 Restaurants in Almere
Keukens: Aziatisch
23 juni 2019 beoordeeld

Met gezelschap van 10 personen à la carte gegeten. Mooi samengestelde menukaart. Zonder uitzondering smakelijke en verzorgde gerechten en ook nog mooi gepresenteerd. Bediening was aangenaam en attent. Ja, het is goed toeven aan de Havenkom.

10 juni 2019 beoordeeld

Met 4 personen uitstekend een aantal gerechten geshared. Smaken waren prima, bediening uiterst vriendelijk, normale wachttijden in een goed ingericht en modern restaurant. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

10 juni 2019 beoordeeld

Voor de viering van onze huwelijksdag voor 10 personen gereserveerd. 8 dagen later, drie uur voor aanvang, wordt ik gebeld met de mededeling dat de door ons gereserveerde tafel niet beschikbaar is. Klantbeleving NUL.

24 mei 2019 beoordeeld

Bij Treasure is het altijd goed toeven. Heerlijke Chinese gerechten in een moderne ambiance. Fantastische gerechten, prettige bediening hier is de klant nog altijd koning.

Datum van bezoek: mei 2019
22 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super!!!! Alles heerlijk vers en smaakvol. Prijs is prima gezien de kwaliteit en de service! Wij komen terug.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Treasure bekeken, bekeken ook

In Treasure geweest? Deel je ervaringen!